هنرمند بوشهری عنوان بازیگر دوم زن در جشنواره تئاتر ملی مقاومت را کسب کرد

فرانک بلورزاده بازیگر نمایش یوسف عنوان بازیگر دوم زن را در جشنواره تئاتر ملی مقاومت کسب کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس کارگردان نمایش یوسف اظهار داشت: در جریان برگزاری چهاردهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت که در بخش‌های خیابانی، عروسکی و کودک و نوجوان در شهر تبریز برگزار می‌شد، فرانک بلورزاده بازیگر نمایش یوسف کاری از گروه تئاتر ایلیا و انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر موفق به کسب عنوان دومی بازیگر زن جشنواره شد.

محمد مظفری بیان کرد: نمایش یوسف که پیش از این و در دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج نیز با کسب مقام‌های مختلف عنوان اول را کسب کرده بود، در جشنواره تئاتر مقاومت نیز مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه جشنواره که با حضور مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد،  در محل یادمان شهدای شهر تبریز به اجرا درآمد.

وی بیان داشت: در مراسم افتتاحیه این جشنواره  و پس از اجرای نمایش مسئولان شهر تبریز از جمله شهردار و معاون شهردار تبریز، اعضای شورا، مدیرکل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و … با حضور در بین بازیگران و عوامل این نمایش از اجرای آنها تشکر کردند.

نمایش میدانی یوسف نوشته و کار محمد مظفری که داستان زندگی پدر و مادر شهید مفقود الاثری  را روایت می‌کند که سال‌ها پس از جنگ، قصد دارند برای یافتن اثری از فرزند شهیدشان با گروه تفحص عازم مناطق جنگی شوند.

در این نمایش رضا زیتونی، احمد قربانی و فرانک بلورزاده به عنوان بازیگر و مهدی علی شرفی، علیرضا سیفی، ایلیا مظفری و اعظم کدایی به عنوان عوامل حضور داشتند.

 /انتهای متن/

درج نظر