“دهلیز” زن زندانی را از اعدام نجات داد

مراسم همت عالی عوامل فیلم “دهلیز” که با همکاری حجت‌الاسلام شهاب مرادی، مهناز افضلی و مهتاب کرامتی برگزار شد، هزینه دیه یک زندانی را پرداخت کرد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از  جهان، مهناز افضلی مستندساز سینمای ایران که با این گروه برای جمع آوری دیه همکاری می کند به مهر گفت: طی مراسم همت عالی عوامل فیلم “دهلیز” که روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه در ایوان شمس برگزار شد، توانستیم با کمک خیرین مبلغ ۵۰ میلیون دیه مربوط به پرونده یک زندانی زن را پرداخت و رضایت اولیای دم را جلب کنیم تا وی از زندان آزاد شود.

وی افزود: امروز من به همراه مهتاب کرامتی بازیگر و سفیر حسن نیت یونیسف، بهروز شعیبی کارگردان، نماینده تهیه‌کننده فیلم، خرمشاهی وکیل و خانم حاجی نماینده دادستان این مبلغ را پرداخت کردیم و خوشبختانه با مهربانی اولیای دم توانستیم رضایت آنها را جلب کنیم.

افضلی تاکید کرد: نازنین که محکوم به قصاص بود حال با پرداختن این دیه امکان بازگشت به زندگی را دارد. وی پس از طی مراحل اداری به زودی آزاد می شود.

وی در پایان بیان کرد: همچنین قرار است یک زندانی دیگر را هم آزاد کنیم که کارهای اولیه جمع آوری دیه آغاز شده است و خیرینی نیز تا کنون به ما کمک کرده‌اند. پس از تکمیل این مبلغ و جلب رضایت اولیای دم خبر آزادی وی نیز اعلام خواهد شد.

 /انتهای متن/

درج نظر