مراسم‌ازدواج درمحل وقوع انفجار

صدها نفر از مردم محلی درحالی در این مراسم عروسی شرکت کرده بودند که اشک شوق و اشک فراق نزدیکانشان توأمان در چشمانشان حلقه زده بود.

0
سرویس خبر به دخت/
 درحالی که کمتر از یک هفته از وقوع انفجار تروریستی در منطقه ضاحیه در جنوب لبنان که منجر به شهیدشدن حدود ۳۰ نفر و مجروح شدن صدها نفر از مردم این منطقه شد نمی گذرد که زوج جوانی مراسم ازدواجشان را در همان محل وقوع انفجار برگزار کردند تا فریاد زنده بودن مقاومت را به گوش دشمنان حزب الله برسانند.

این زوج مراسم خود را در الرویس، میدان محل انفجار تدارک دیدند و صدها نفر از مردم محلی در حالی در این مراسم عروسی شرکت کرده بودند که اشک شوق و اشک فراق نزدیکانشان توأمان در چشمانشان حلقه زده بود.

عروس و داماد بعد از رها کردن نمادین کبوترهایی به یاد شهدای انفجار تروریستی به میان مردم رفتند که با شعارهایی همچون “هیهات منا الذلة” و “لبیک یا نصرالله” از آنها استقبال کردند. این مراسم که از تلوزیون لبنان نیز پخش شد به دفعات شاهد این شعار پرمعنا و یکصدای جمعیت بود که بارها تکرار شد “لبیک یا زینب” .

شعار “لبیک یا زینب” در راستای تایید صحبت های اخیر سیدحسن نصرالله است، وی در اولین صحبتش بعد از انفجار ضاحیه گفته بود:

اولین پاسخ ما به انفجار تروریستی ضاحیه دو برابر کردن نیروهای حزب الله در جنگ با ارهابی های سوریه است. و اگر لازم باشد خودم (سیدحسن نصرالله) برای مبارزه با تکفیری ها به سوریه و برای مبارزه با صهیونیست ها به اسرائیل می روم.

منبع: راه دانشجو/ انتهای متن/
درج نظر