سرمربی تیم ملی اتومبیلران بانوان بزودی انتخاب می‌شود

نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی، گفت: سرمربی بعد از پایان دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی مشخص می‌شود.

0

سرویس خبر به دخت/

 فریبا جوانمردی،‌ نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی درباره، سرمربی تیم ملی بانوان اتومبیلرانی، اظهار کرد: بعد از اتمام دوره‌های آموزشی اتومبیلرانی برای بانوان و مشخص شدن نفرات برتر، سرمربی تیم ملی بانوان تعیین می‌شود.

جوانمردی درباره برنامه‌های آموزشی فدراسیون برای بانوان، تصریح کرد: در استان همدان تا دو هفته‌ آینده کلاس‌های آموزشی آماتور برگزار می‌شود که این کلاس بنا به درخواست هیات استان برنامه‌ریزی شده است.

او ادامه داد: 31 مرداد و اول شهریور ماه هم کلاس نقشه خوانی و رالی در تهران برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی درباره فراخوان صورت گرفته در مرداد ماه، گفت: 45 نفر از بانوان در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و تا چند هفته‌ آینده کلاس‌های رده آماتور شروع می‌شود.

او در ادامه افزود: بعد از پایان این دوره و پس از آن که بانوان تمرینات لازم را انجام دادند اردوی نیمه حرفه‌ای پیست با فاصله کم آغاز می‌شود.

جوانمردی درباره مسابقات پیش روی بانوان، تصریح کرد: 12 شهریور ماه مسابقات اسلالوم و بعد از آن رقابت‌های دو دیفرانسیل برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی در پایان گفت: متاسفانه بسیاری از خانم‌ها با سایت فدراسیون آشنایی ندارند و ما در نظر داریم با تبلیغات بیشتر آن ها را با اتومبیلرانی و سایت فدراسیون آشنا کنیم تا بانوان اتومبیلران بیشتری در سطح کشور داشته باشیم.

منبع : به گزارش به دخت به نقل از ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر