بی‌پولی باعث لغو بازی‌های تدارکاتی شد

نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی گفت: شرایط مالی نامناسب باعث شد تا بازیکنان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خارجی نداشته باشند. گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی

0

 

سرویس خبر به دخت/

 شهناز کردو، نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی در این رابطه اظهار کرد: فدراسیون در حال رایزنی با تیم‌های گرجستان و قزاقستان بود تا تیم ملی بانوان شمشیربازی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی کویت بازی و اردوی آمادگی با این تیم‌های برگزار کند، اما به دلیل شرایط نامناسب مالی این اردو برگزار نشد.

کرود درباره اردوی تیم ملی بانوان، تصریح کرد: سومین اردوی آماده سازی تیم از روز یکشنبه آغاز شده است. در این اردو مسابقات انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد و بر اساس آن و نظرات کادر فنی در پایان 12 نفر اصلی تیم مشخص می‌شوند و سه نفر از اردو کنار گذاشته می‌شود یعنی از هر اسلحه یک بازیکنان خط می‌خورد. این اردو نیز تا یکم شهریور ادامه دارد.

نایب رییس بانوان فدراسیون شمشیربازی گفت: اردوی بعدی تیم ملی در ارومیه یا یزد برگزار خواهد شد و تا قبل از 31 شهریور ماه که تاریخ اعزام به مسابقات است یک اردوی چهار یا پنج روزه برگزار خواهد شد.

شهناز کرود در پایان افزود: به دلیل فرصت اندک بعد از اعزام به مسابقات آسیایی به احتمال فراوان در آن جا مسابقه تدارکاتی نخواهیم داشت.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در کویت برگزار خواهد شد. .

منبع : به گزارش به دخت به نقل از ايسنا/ انتهای متن/

 

درج نظر