تلاش فدراسیون والیبال برای افزایش تیم‌های لیگ برتر بانوان

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره لیگ برتر والیبال بانوان، گفت: تلاش فدراسیون این است که تعداد تیم‌هایی که در لیگ برتر والیبال بانوان حضور می‌یابند افزایش یابد و به هشت تیم برسد.

0

سرویس خبر به دخت/

 صدیقه کعبی‌زاده، درباره لیگ برتر والیبال بانوان، اظهار کرد: حضور شش تیم در رقابت‌ها قطعی شده است، ولی به دلیل این که کارهای اداری کامل صورت نگرفته است، اسم تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم، ولی تلاش می‌کنیم تعداد تیم‌ها به هشت برسد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه بعضی از مدیرعامل‌ها تغییر کرده‌اند و بعضی از اسپانسرها هم در حال بررسی این موضوع هستند که در لیگ به عنوان حمایت کننده شرکت کنند ترجیح می‌دهیم فرصت بیشتری به داوطلبان شرکت در لیگ برتر والیبال بدهیم.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره تیم ملی بزرگسالان بانوان، تصریح کرد: طبق آنالیزهایی که دیروز از آنالیزور تیم دریافت کرده‌ام، روند رو به رشد خوبی را شاهد هستیم.

او ادامه داد: آنالیز تیم ملی از اردوی پنجم آغاز شده است و به خصوص آنالیزهای بعد از اردوی آذربایجان روند مطلوبی را از شرایط بانوان نشان می‌دهد. مهارت‌های فنی تیم و قابلیت‌های شخصی بازیکنان به صورت نمودار مثبت و رو به رشدی نشان داد شده است و من این گزارشات را به رییس فدراسیون هم اعلام کرده‌ام.

کعبی‌زاده درباره اردوهای آینده تیم ملی گفت: تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تیم ملی دو اردوی آماده سازی خواهد داشت که بر این اساس تا چهارم شهریور ماه در اردوی تهران خواهند بود و پس از آن یک هفته‌ برای آمادگی بیشتر به بابلسر می‌روند. تیم ملی پس از بازگشت از بابلسر دو یا سه روز استراحت خواهد داشت و آخرین اردو را که منتهی به اعزام به مسابقات می‌شود در تهران برگزار می‌کند.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال درباره حضور بانوی داور ایرانی در رقابت‌های قهرمانی جهان در قزاقستان، اظهار کرد: خوشبختانه ایران در این مسابقات یک نماینده دارد و خانم نسرین حق‌شناس تا به الان قضاوت دو دیدار را برعهده داشته است. در بازی بین دو تیم هلند و قزاقستان به عنوان داور اول و در بازی کوبا – قزاقستان به عنوان داور دوم حضور داشته است.

صدیقه کعبی‌زاده درباره کلاس‌های مربیگری والیبال گفت: کلاس‌های بین‌المللی در کمیته‌ آموزش برگزار می‌شود و شش نفر از مربیان والیبال بانوان هم در این کلاس‌ها حضور دارند و این کلاس‌ها تا سوم شهریور ماه هم زیر نظر مدرس بین‌المللی آقای آداچی ادامه دارد.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در پایان از مربیان و بازیکنان والیبال خواست تا کتاب استعدادیابی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های والیبال را از طریق هیات‌ها تهیه کنند.

 منبع :به دخت به نقل از ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر