خروش حسینی در دفاع از بارگاه زینبی

به دنبال هتک حرمت روزهای اخیر به بارگاه حضرت زینب (س) در سوریه مردم مؤمن و حسینی اردبیل خروشی جاودانه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه شیر زن دشت کربلا حضرت زینب (س) برپا کردند.

0

سرویس خبر به دخت/

در تجمع اعتراض‌آمیزی که عصر امروز در محکومیت حمله به حرم حضرت زینب (س) در میدان مصلای اردبیل برگزار شد، ‌شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای «لبیک یا حسین،‌ لبیک یا ابوالفضل و همچنین هیهات من الذله، مرگ بر وهابی، مرگ بر سلفی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس خبیث و همچنین شعارهایی در حمایت از اهل بیت عصمت و طهارت» حرکت‌های اخیر تکفیری‌ها و وهابی‌ها را در حمله به حرم عقیله بنی هاشم محکوم کردند.

در این مراسم که در میدان مصلای اردبیل برگزار شد جمع زیادی از نمازگزاران و روزه‌داران در حالی که پلاکاردهایی نیز در محکومیت جنایت وهابی‌ها و سلفی‌ها در دست داشتند از جوامع بین‌المللی و جهانی خواستند تا جلوی حرکت‌های ددمنشانه گروه‌ها و فرقه‌های ضاله را در سوریه بگیرند و اجازه ندهند بیش از این، این گروه‌ها با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی خون به دل مسلمانان کرده و به بارگاه مقدس ائمه هدی و خاندان پر عصمت آنها خدشه و ضربه‌ای وارد کنند.

در حاشیه این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: حرکتی که امروز در جهان اسلام و به دست برخی فرقه‌های ضاله صورت می‌گیرد حرکت ننگین نشانی است که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در پشت سر آن قرار دارند.

حجت‌الاسلام مسعود رجب‌نژاد افزود: سال‌هاست که دست پرورده‌های دستگاه‌های جاسوسی غرب در عالم اسلام و تشیع حرکت‌های نامبارکی را انجام می‌دهند و به هر وسیله‌ای می‌خواهند اتحاد جهان اسلام را به هم بزنند اما قطعاً در این مسیر با ذلت و خواری بیش از گذشته روبه‌رو می‌شوند.

وی حرکت امروز حسینیان اردبیل در محکومیت حمله به حرم عقیله بنی هاشم را قابل ستایش خواند و تصریح کرد: این حمایت‌ها و تجمع‌های اعتراض‌آمیز در روزهای آینده و به دست امت اسلامی با گستردگی خاص تداوم می‌یابد تا ریشه فرقه‌های ضاله نظیر وهابی‌ها و سلفی‌ها از روی زمین برداشته شود.

فارس/انتهای متن/

درج نظر