افشای اقدام غیراخلاقی با زنان شورای شهر

فیلنر 70 ساله، شهردار سن دیگو آمریکا به آزار اعضای زن شورای شهر اعتراف اما اعلام کرد استعفا نخواهد داد.

0

سرویس خبر به دخت/

اب فیلنر شهردار شهر سن دیگو آمریکا روز پنجشنبه به رفتار ناشایست خود با کارمندان زن اذعان اما اعلام کرد استعفا نخواهد داد.

به گزارش رویترز، فیلنر گفت می خواهد نشان دهد « قادر به تغییر است!» او این سخنان را در کنفرانسی خبری و در واکنش به درخواست ها برای استعفای خود بیان کرد

یک عضو سابق شورای شهر سن دیه گو و دو وکیل اعلام کردند دست کم یک زن، شهردار سن دیه گو را به رفتار ناشایست متهم کرده است. این عضو سابق شورای سهر سن دیه گو گفت فیلنر 70 ساله اعضای زن شورای شهر را مورد آزار جنسی قرار داده است.

 دو وکیل به نام های مارکو گونزالس و کوری بریگز از ارائه جزییات خودداری و اعلام کردند این آزارها به میزانی نبود که بتوان آن را در سطح رفتار مجرمانه قرار داد. آنها اعلام کردند زن یا زن هایی که این اتهامات را مطرح کرده اند می خواهند ناشناس باقی بمانند.

مطرح شدن این ادعاها سمت فیلنر را در کمتر از یک سال بر عهده گرفتن سمت شهرداری سن دیه گو – دومین شهر بزرگ ایالت کالیفرنیا که یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد – تهدید می کند.

فیلنر در بیانیه ای اعلام کرد:« به عنوان فردی که همه عمر خود را برای برابری همه افراد صرف کردم شرمسارم از این که اذعان کنم در ادای احترام کامل به زنانی که برای من و با من کار می کردند، ناکام بودم و در برخی زمان ها آنها را مورد ارعاب قرار دادم.»

دونا فرای عضو سابق شورای شهر سن دیه گو – طی سال های 2002 تا 2006 – گفت با یکی از قربانیان صحبت کرده است. فرای از فیلنر خواست استعفا کند.

منبع : صدخبر/ انتهای متن/

درج نظر