برهنه کردن زنان بحرینی در بازداشتگاه

نیروهای رژیم آل خلیفه بازداشت شدگان زن و مرد بحرینی را در جریان بازجویی ها شکنجه کرده و به شیوه های مختلف به آنان توهین می کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

“منار مکی” وکیل بحرینی گفت که نیروهای رژیم آل خلیفه در جریان محاکمه “ریحانه الموسوی” از بازداشت شدگان پرونده موسوم به “تشکیلات ائتلاف 14 فوریه” اقدام به شکنجه و لخت کردن وی نموده اند.

سایت “الوفاق” نوشت که مکی در صفحه شخصی اش در تویتر تأکید کرده که ریحانه الموسوی اظهار داشته است روز پنج شنبه در جلسه دادگاه – که روزنامه نگاران و ناظران از حضور در آن منع شدند – مزدوران رژیم آل خلیفه وی را لخت کرده اند.

مکی در بخش دیگری از پیامش افزود: “ناجی فتیل” فعال حقوق بشر بحرینی که به صورت علنی و کاملا غیرسیاسی به فعالیت می پردازد، در دادگاه اقدام به درآوردن پیراهن خود کرد تا قاضی نشانه های شکنجه را بر روی بدنش ببیند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم رئیس شورای اسلامی علمای بحرین دیروز در خطبه نماز جمعه در واکنش به خبر برهنه کردن این زن بحرینی در زندان و شکنجه وی گفت: این اقدام تحت نظارت طرفهای رسمی انجام شده است.

وی افزود: کسی که دست به چنین اقدامی می زند نه دین دارد و نه انسانیت و نه ذره ای شرف.

شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: چه کسی تحمل شنیدن این خبر فاجعه آمیز را در این ماه مبارک دارد؟ چه کسی می تواند تصور کند که این اقدام از سوی یک طرف رسمی در یک کشور اسلامی صورت گرفته، طرفی که از اسلام و به نام اسلام سخن گفته و مدعی مسلمانی است؟

منبع: مشرق/ انتهای متن/

درج نظر