طرح خوشه‌ای عفاف و حجاب در کشور اجرا می‌شود

رئیس بسیج جامعه زنان از اجرای طرح خوشه‌ای عفاف و حجاب در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 52 هزار نفر عضو شبکه خوشه‌ای عفاف و حجاب هستند و آموزش‌های خوبی را در دو سطح نوجوانان و جوانان گذرانده‌اند.

0

سرویس خبر به دخت/

مینو اصلانی گفت: برای  هفته عفاف و حجاب در سال جاری دو کار تولیدی شعر و موسیقی با صدای علیرضا افتخاری و حامد زمانی آماده شده است که از شبکه‌های مختلف سیما قرار است پخش شود که دو کار بسیار مفهومی در حوزه عفاف و حجاب است و به صورت اختصاصی آماده شده است.

وی ادامه داد: ما طرحی را با عنوان طرح چهره به چهره داشتیم که به منظور پاسخ به نسل جوان و اقناعی بحث کردن در حوزه عفاف و حجاب بودیم که نتایج بسیار خوبی داشت و بسیاری از جوانان وقتی در حوزه عفاف و حجاب با موضوعات آشنا می‌شدند برایشان بسیار قابل توجه بود و بیش از 20 هزار نفر از این افراد حجاب برتر را انتخاب کردند و معتقد بودند غیر از حجاب برتر شایسته شخصیت و هویت زن مسلمان نیست.

اصلانی خاطرنشان کرد: همچنین شبکه خوشه‌ای ترویج عفاف و حجاب را برگزار کردیم که افرادی را به شکل‌های متمرکز و غیرمتمرکز مورد آموزش قرار دادیم و در حال حاضر 52 هزار نفر عضو شبکه خوشه‌ای عفاف و حجاب هستند که آموزش‌های خوبی را در دو سطح نوجوانان و جوانان گذرانده‌اند.

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: تشکیل کار گروه‌هایی با موضوع عفاف و حجاب در سطح دانشگاه‌ها و مدارس از دیگر فعالیت‌های این شبکه خوشه‌ای است.

اصلانی افزود: تا کنون قریب به 10 جلد کتاب در زمینه عفاف و حجاب از سوی بسیج جامعه زنان منتشر شده است که در نوع خود کتاب‌های تأثیرگذاری بوده است که بارها نیز تجدید چاپ شده است.

وی تصریح کرد: طرح حلقه ‌های صالحین یکی دیگر از طرح‌هایی است که عملیاتی شده است و بیش از 100 هزار حلقه صالحین  خواهران تشکیل شده است و هر هفته در این حلقه‌ها به بحث و بررسی در خصوص موضوع عفاف و حجاب می‌پردازیم و محتوای این مباحث در کار گروه‌های تخصصی آماده می‌شود و در این حلقه‌ها ارائه می‌شود.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر