زورگیری از دختران جوان با سرنگ ایدزی

دو دختر تبهکار که با اسلحه و سرنگ خوني مبتلا به ايدز از عروس‌ها در آرايشگاه زورگيري مي‌کردند، توسط پليس پايتخت شناسايي و دستگير شدند.

0

سرویس خبر به دخت/

تيرماه، ساعت 16:30 زن جواني با 110 تماس گرفت و يک فقره زورگيري مسلحانه را در محدوده خيابان ابوذر گزارش داد.

به دنبال اين موضوع ماموران کلانتري 161 ابوذر بلافاصله خود را محل رساندند.

با مستقر شدن عوامل واحد گشتي کلانتري در محل مورد نظر، زن جواني به نام سپيده به ماموران مراجعه کرد و اظهار داشت: روز گذشته دو دختر  جوان با آرايشگاه بنده تماس گرفته و براي امروز وقت آرايشگاه رزو کردند و امروز نيز راس ساعت با يک دستگاه خودروي پژو 206 به آرايشگاه مراجعه کردند.

وي ادامه داد: دختران جوان پس از ورود به آرايشگاه ناگهان يک قبضه اسلحه و يک سرنگ خوني از کيف خود درآوردند و يکي از آنان که سرنگ در دست داشت فرياد مي‌زد «هرکي صدايش دربيايد آن را با اين سرنگ خوني به ايدز مبتلا مي‌کنم»، دختر ديگر نيز با زور اسلحه تمام عروس‌هاي در حال آرايش و ساير زنان و دختران حاضر در آرايشگاه را مجبور کرد تا طلاجاتشان را در کيسه‌اي بريزند و به وي تحويل دهند.

مسئول آرايشگاه در حالي که از ترس صدايش مي‌لرزيد گفت: دختران پس از دريافت کيسه طلاجات بلافاصله از محل متواري شدند.

اين موضوع بلافاصله توسط ماموران به مقر فرماندهي اعلام شد و مشخصات کامل خودرو به تمامي واحد‌هاي گشتي قرار گرفت.

يگان عمليات پليس پايتخت که براي دستگيري متهمان خطرناک تمام نيروي خود را به کار بسته بود توانستند، خودرو مورد نظر را در ساعت 21 همان روز در بزرگراه اشرفي اصفهاني رديابي شد.

پس از رديابي خودرو سريعا چند اکيپ عملياتي از سوي سرکلانتري دوم پليس پايتخت جهت دستگيري متهمان وارد عمل شدند و پس از چند دقيقه تعقيب  گريز، دو دختر جوان را به هويت مريم و الناز دستگير و به مقر انتقال دادند.

معاون عمليات پليس پليتخت “سرهنگ عباس دانشجو” با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهمان با رويارويي با مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به چندين فقره زورگيري مسلحانه به همين روش اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ دانشجو ماموران زن در بازرسي بدني از متهمان چندين گردنبند، دستبند، النگو و تعدادي پلاک طلا کشف و ضبط کردند.

منبع:پيك خبر/ انتهای متن/

درج نظر