فعالیت مرکز مداخله در بحران برای زنان آسیب پذیر

معاون اجتماعي سازمان بهزيستي از پذیرش ۱۴ هزار و ۵۰۰ زن و دختر در معرض آسيب در ۱۴۴ مرکز مداخله در بحران سازمان بهزيستي کشور، در شش ماهه نخست سال گذشته خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

 محمد نفريه معاون اجتماعي سازمان بهزيستي کشور گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ زن و دختر در معرض آسيب در ۱۴۴ مرکز مداخله در بحران سازمان بهزيستي کشور، در شش ماهه نخست سال گذشته پذيرش شده‌اند.

نفریه در مورد افزايش گستره فعاليت اورژانس اجتماعي در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي از جمله زنان درمعرض آسيب  گفت: زنان در معرض آسيب از طرق مختلف از جمله به صورت خودمعرف، معرفي از طرف قوه قضاييه، نيروي انتظامي و غيره توسط مراکز مداخله در بحران پذيرش مي‌شوند.

معاون اجتماعي سازمان بهزيستي کشور هدف مراکز مداخله در بحران را رفع خطر آسيب اجتماعي براي زناني دانست که به دلایلی چون درگيري در خانواده  در معرض این آسیب ها قرار دارند و تأکید کرد: اين زنان  به صورت موقت و تا زمان رفع حالت اورژانس در مراکز مداخله در بحران نگهداري مي‌شوند و اگر مشکلات آنان از طريق فعاليت‌هاي مددکاري و غيره حل نشود، به ديگر مراکز سازمان بهزيستي  منتقل و يا وارد چرخه خدمات حمايتي سازمان بهزيستي مي‌شوند./انتهای متن/

درج نظر