نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی: در قهرمانی آسیا شانس بالایی داریم

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی با ابراز رضایت از امکانات موجود برای بانوان تصریح کرد: بانوان قایقران ما در قهرمانی آسیایی از شانس بالایی برای مدال‌آوری برخوردار هستند.

0

سرویس خبر به دخت/

مریم دباغ نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی گفت: اردوهای آمادگی بانوان قایقران برای مسابقات قهرمانی آسیایی سمرقند، امروز 26 خرداد از سر گرفته می‌شود.

او در ادامه افزود: بانوان قایقران هفته گذشته اردوی تیم ملی را برای استراحت ترک کردند. زمان‌بندی اردوها را به صورت دو هفته تمرین و یک هفته استراحت برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دباغ درباره تعداد ملی‌پوشان حاضر در اردو گفت: در دو رشته آب‌های آرام و روئینگ به ترتیب 16 و 9 نفر در اردو حضور دارند که از بین آن‌ها تا شروع مسابقه‌ها گزینش صورت می‌گیرد و نفرات منتخب به مسابقه‌ها اعزام می‌شوند.

او همچنین درباره شانس مدال‌آوری در مسابقه‌ها اظهار کرد: خوشبختانه در مسابقه‌های قهرمانی آسیایی سمرقند شانس بالایی برای کسب مدال داریم و از نفرات مدال‌آور حاضر در اردو میتوان از سولماز عباسی، آرزو حکیمی نام برد.

نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای تیم ملی روئینگ در میانه و آب‌های آرام در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر