پدر عربستانی به دلیل حرف گوش نکردن فرزندش را کشت

یک شهروند عربستانی در اقدامی عجیب، فرزند خود را به بهانه آنکه به حرف هایش گوش نمی داد، به قتل رساند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش سرویس ترجمه “شفقنا”، به نقل از روزنامه اماراتی “الاتحاد”، یک شهروند عربستانی که روز یک شنبه فرزند خود را در بیابان های اطراف شهر “تبوک” در شمال این کشور به قتل رسانده بود، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: پسرم را کشتم، چرا که به حرف هایم گوش نمی داد.

این شهروند عربستانی هنگامی که به دفتر پلیس شهر “تبوک” رفته تا گم شدن فرزندش را اعلام کند، با اتهام قتل وی روبرو شد و در نهایت اعتراف کرد که پس از کشتن و دفن پسرش، بر وی نماز میت خوانده است.

در همین حال، یک منبع امنيتی به روزنامه “الوطن” عربستان اعلام کرد مادر مقتول که عربستانی نبوده و دارای تابعیت یک کشور عرب دیگر است، در شکایت نامه ای تاکید کرده که همسرش هنگام خروج از منزل به همراه پسرشان، وی را شکنجه داده و هنگام برگشت نیز تنها بوده و گفته که پسرشان در بیمارستان به سر می برد.

به گفته این منبع امنیتی، قاتل هنگام راهنمایی نیروهای پلیس به مکان قتل پسر خود کاملا خونسرد بوده و جسد مقتول نیز که دفن نشده، درون یک پتو بوده و بدون آنکه رو به قبله باشد در میان سنگ هایی پرتاب شده بود در حالی که آثار شکنجه از جمله روی پشت، سوختن و بریدگی با آلتی تیز، ضربه بر سر و زخم های عميقی در پاهای وی مشاهده شد.

/انتهای متن/

درج نظر