در جام ملت‌ها بهتر از باشگاه‌های آسیا ظاهر خواهیم شد

ملی‌پوش والیبال بانوان گفت: در بازی‌های ملی نیز باید دید در چه گروه بندی قرار خواهیم گرفت، اما با توجه به ترکیب تیم ملی، در مسابقات آسیایی عملکرد بهتری نسبت به باشگاه‌های آسیا خواهیم داشت.

0

سرویس خبر به دخت/

فرنوش شیخی خاطر نشان کرد: در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا ، بعضی از تیم‌های شرکت کننده از چند بازیکن خوب خارجی استفاده کرده بودند که این امکان را در بازی‌های آسیایی نخواهند داشت و به همین جهت می توان پیش‌بینی کرد که تیم ملی ایران موفق تر خواهد بود.

وی یکی از علل شکست اخیر گیتی‌پسند در جام باشگاهی آسیا را نداشتن وقت کافی برای تمرین دانست و توضیح داد: به محض تمام شدن بازی‌های لیگ، فرصت یک ماهه‌ای برای جام باشگاه‌های آسیا باقی مانده بود و این زمان جهت آمادگی برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند آسیایی بسیار اندک بود.

این ملی‌پوش افزود: با وجود این که در ترکیب گیتی‌پسند چندین بازیکن ملی‌پوش حضور داشت بازیکنانی نیز بودند که تجربه کمتری داشتند، علاوه بر این عدم حضور برخی بازیکنان همچون بازیکن لیبروی اصلی در ترکیب تیم، گیتی‌پسند را ضعیف کرده بود.

وی یکی دیگر از عوامل ناکامی گیتی‌پسند را وضعیت تیم در گروه دانست و تصریح کرد: گیتی‌پسند در گروهی قرار گرفته بود که همه کشورهای قوی در آن قرار داشتند، اولین بازی نیز بسیار دشوار بود که همین موضوع یکی از عوامل شکست تیم شد.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر