رویانیان دخترهایش را تشویق کرد!

حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بازی امروز این تیم مقابل ملی حفاری مهم‌ترین حاشیه این دیدار بود.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش جهان به نقل از ایسنا مسابقه حساس ملی حفاری اهواز و پرسپولیس که برای تعیین قهرمانی امروز در تهران برگزار شد، با حواشی‌هایی هم همراه بود که مهم‌ترین آن حضور محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان این مسابقه بود.
رویانیان در پایان این بازی به جمع بازیکنان این تیم رفت و از آنها قدردانی کرد. معصومه رضا زاده ، بازیکن تیم پرسپولیس هم در این مسابقه از دوران بازیگری خود خداحافظی کرد که رویانیان تندیسی را به عنوان یاد بود به او اهدا کرد.
این مسابقه مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته بود که به دلیل پر بودن جایگاه تماشاگران بسیاری از علاقمندان در حاشیه زمین نشسته و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.
از دیگر حواشی این مسابقه حضور یاری، سرمربی تیم متین ورامین بود که در گوشه دیگر زمین بازیکنان ملی حفاری را تشویق می‌کرد و در برخی از موارد هم نکاتی را به دروازه‌بان این تیم یادآور می‌شد.
رقابت امروز این دو تیم فوتسال بانوان که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده بود، در سالن مجموعه ورزشی “زیتون” انجام شد که از تهویه مناسبی برخوردار نبود. البته مسئولان تیم پرسپولیس عنوان کردند که به دلیل صدای زیاد تهویه هوا آن را خاموش کرده‌اند.
همچنین فرشته کریمی که پیش از اعزام به مسابقات آسیایی بنگلادش دچار آسیب دیدگی‌ شده بود، در مسابقه امروز تیمش مقابل ملی حفاری حاضر شد.

منبع:جهان نيوز

درج نظر