قانون تسهیل ازدواج از قوانین مورد تأکید فراکسیون زنان است

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت : قانون تسهیل ازدواج و فرهنگ‌سازی در کاهش مهریه و قانون ساماندهی مد و لباس از جمله قوانین مورد تأکید در فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی است.

0

سرویس خبر به دخت/

فاطمه رهبر  گفت: در دیداری که بانوان فرهیخته با مقام معظم رهبری داشتند فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز گزارش عملکرد خود را به ایشان ارائه کردند.

وی تصریح کرد: تعداد کم نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی یکی از مباحثی بود که مطرح شد و انتظار می‌رود تا در دوره‌های بعدی مجلس شورای اسلامی با نگاه عدالت محور شاهد حضور خانم‌های بیشتری باشیم.

رهبر ادامه داد: همچنین در حیطه تصویب قوانین در مواردی از برنامه توسعه چهارم و پنجم موضوع زنان بدسرپرست گنجانده شد و همچنین تصویب ردیف بودجه مستقل و توجه به زنان خانه‌دار نیز مورد توجه قرار گرفت.

این عضو فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در کاهش مهریه و زندانی شدن آقایان،قانون ساماندهی مد و لباس و قانون تسهیل ازدواج نیز از مواردی بوده است که همواره مورد تأکید اعضای فراکسیون قرار گرفته است.

رهبر تصریح کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری پس از دیدار با ایشان جلسه‌ای را با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم و راهکارها برای تحقق منویات ایشان به رئیس مجلس ارائه شد.

وی افزود: رئیس مجلس نیز در این راستا دستور داد که مرکز پژوهش‌های مجلس و بخش‌های اداری و اجرایی آن تمام امکانات خود را به کار گیرند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر