اعتراف جالب دختر امیر قطر

دختر امیر قطر به حمایت پدرش از تروریست‌ها در جریان بحران سوریه اعتراف کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

تسنیم به نقل از جهینة نیوز نوشت: به نظر می‌رسد که زمان انگشت گزیدن‌های حامیان تروریست‌های سوری آغاز شده است.


در این راستا مقامات مسئول سعودی نسبت به فریب جوانان این کشور برای راهی شدن به میدان‌های جنگ در سوریه و پیوستن به صفوف گروه‌های تروریستی در این کشور از بیم تکرار تجربه افرادی که از افغانستان و عراق بازگشتند، هشدار دادند.

این هشدار مسئولان سعودی پس از آن داده می‌شود که بسیاری از پایگاه‌های اینترنتی اجتماعی از کشته شدن بسیاری از جوانان عربستانی در میدان‌های مختلف نبرد در سوریه خبر دادند.

در این ارتباط «عبد الله بن عبد العزیز»، پادشاه سعودی از وجود افرادی ابراز تاسف کرد که با سرنوشت جوانان این کشور بازی می‌کنند و آن ها را فریب می‌دهند.

پادشاه سعودی در این ارتباط خواستار محاکمه چنین افرادی شده و تاکید کرده که محاکمه آن ها نباید تنها به زندان محکوم شود، چون آن ها فرزندان ما را فریب دادند.

این درحالی است که منابع دیپلمات غربی شمار تروریست‌های حاضر در صفوف گروه‌های تروریستی فعال در سوریه را چهار هزار نفر برآورد کردند.

اما از سوی دیگر «شیخه هند»، دختر شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی»، امیر قطر در صفحه توئیتر خود انتقادات شدیدی را از پدر خود در خصوص سیاست‌های اتخاذ شده در قبال کشور سوریه انجام داد و از این دخالت‌ها با عنوان «رسوایی تاریخی کشور قطر» یاد کرد.

دختر امیر قطر در ادامه مطلب خود نوشته است: «پدرم از انقلاب [بحران] سوریه به این جهت حمایت کرد، چون باور داشت که آنچه در این کشور روی می‌دهد، خواست و اراده مردم این کشور است، اما امروز آنچه شاهد آن هستیم برعکس آن است.

وی می‌افزاید: فیلمی در این اواخر منتشر شده که نشان می‌دهد، یکی از افراد مسلح قلب یک شهروند سوری را می‌خورد، بدون تردید این خواسته‌ آزادیخواهان نیست، بلکه این جنایتی در حق مردم سوریه است.

دختر امیر قطر در پایان مطلب خود نوشته است که من از دخالت عناصر مسلح سعودی در بحران سوریه و دادن اجازه قتل و اعدام شهروندان سوری انتقاد می‌کنم. فیلمی را مشاهده کردم که در آن یک سعودی 12 شهروند سوری که گفته می‌شود، سرباز نظام بوده‌اند، را به قتل می‌رساند، به نظر من چنین اقداماتی انقلاب مردمی را به انقلاب تروریستی تبدیل می‌کند.

منبع:مشرق/ انتهای متن/

درج نظر