مادری که نفس کشیدن برایش سخت شده است

این مادر که صدمات شیمیایی سال‌های دفاع مقدس را بر جسم دارد همواره صبور و مقاوم و پا به رکاب در خط ولایت ایستاده است و همواره شکرگزار نعمت‌های الهی است. او به سختی نفس می‌کشد.

0

سرویس خبر به دخت/

سال گذشته مطلبی پیرامون گروهی از بانوان فداکار منتشر شد که در سال‌های دفاع مقدس، لباس رزمندگان را شستشو و حتی تعمیر می‌کردند.

یکی از این زنان فداکار،‌حاجیه خانم «کبری افسری» است که پیش از این نیز مطلب”برای مادر مجید دعا کنیدرا در مورد ایشان منتشر کرده بودیم. حال مطلع شدیم که این مادر عزیز به بیمارستان آیت الله فیروزآبادی شهرری منتقل شده و در حال درمان است که این گزارش نیز پیرامون همین موضوع است:

 

این مادر که صدمات شیمیایی سال‌های دفاع مقدس را بر جسم دارد همواره صبور و مقاوم و پا به رکاب در خط ولایت ایستاده است و همواره شکرگزار نعمت های الهی است. او به سختی نفس می‌کشد.

کسی نمی‌داند او چه می‌کشد به جز فرزندان رزمنده اش که ریه‌های زخمی دارند. با هر نفس چشم‌هایش به گودی می‌رود. شاید به ظاهر روی تخت بیمارستان زمین‌گیر است اما در باطن  بر تخت سلطانی نشسته و فرمانروایی می‌کند. از هیچ‌کس توقعی ندارد حتی از فرزندانش. همه وجودش مهربانی و عاطفه است. او در آسمان‌ها شهره است نه بر روی زمین. می‌گوید باز اگر نیاز به وجود من باشد دریغ نمی کنم. راست می‌گوید.

او سند سربلندی مادران این مرز و بوم در دفاع مقدس است. باید برای جوانان امروز گفت شرح حال این اسوه های مقاومت را.

اگر نبود دلگرمی این فرشته‌ها زمینی که خدا مامور کرده بود بر سلحشوران خمینی نازل شوند و ندای «لا تخاقو و لا تحزنو» سر داده و بشارت بهشت بر آنان دهند. شاید میدان را خالی می‌کردند و دامن آنها شد معراج مردان روزگار ما.

هنور چفیه که سفره روزی ما در جبهه بود را بر سر دارد.

برای شفای عجل مادر ما حمد شفاء بخوانید.

/انتهای متن/

درج نظر