قاتل دو زن پس از 21 سال اعتراف کرد!

یک مرد جنایتکار پس از گذشت 21 سال از جنایتش نزد پلیس اوکلاهما اعتراف کرد که دو زن و یک دختربچه را به قتل رسانده است.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش پلیس اوکلاهما، این قاتل 60 ساله به نام استیفن گراور جونیور پرویت اهل بریستوی اوکلاهما، پنجشنبه گذشته نزد مأموران پلیس اعتراف کرد که این سه تن را به قتل رسانده و با همکاری مادرش اجساد آن ها را درون گودالی دفن کرده و برای منتشر نشدن بوی تعفن، مقداری فلفل روی اجساد قربانیانش پاشیده است.

قربانیان جنایت یک زن 23 ساله با دختر 6 ساله‌اش و یک زن 22 ساله بودند که 21 سال پیش هر سه ناپدید شدند و مأموران طی این مدت نتوانستند ردی از آن ها پیدا کنند.
مأموران پس از اعتراف قاتل اجساد هر سه قربانی را در گودالی در عمق 2.5 متری زمین یافتند و توانستند کوله‌پشتی، کیف پول و دیگر وسایل شخصی زنان را نیز پیدا کنند.

استیفن گراور و مادرش اکنون در زندان بسر می‌برند تا محاکمه‌شان آغاز شود. کارآگاهان پلیس می‌گویند هر دو زن کشته شده و دختربچه همراهشان آخرین بار هنگام سفر با یک اتومبیل در خارج از شهر دیده شده بودند که پس از آن ناپدید شده‌اند.

اگرچه در همان زمان پلیس به استیفن ظنین شده و خواستار بازرسی خانه‌اش شده بودند، اما بوی تند فلفل از دهانه گودال در حیاط منزل مانع جست‌وجوی مأموران در این گودال شده بود.
این قاتل به پلیس گفته که در قتل هر سه قربانی مادرش نیز با وی همدستی کرده و برای جلوگیری از انتشار بوی اجساد او را راهنمایی کرده تا از فلفل سیاه استفاده کند.

منبع :جام/ انتهای متن/

درج نظر