قرص ضد بارداری برای کودکان آمریکایی

این اقدام که به نوعی نشان چراغ سبز به ورود کودکان آمریکایی به فعالیت های جنسی است با مخالفت گسترده پدران و مادران آمریکایی مواجه شده است.

0

 

سرویس خبر به دخت/

روزنامه “الاخبار” لبنان نوشت: دولت آمریکا برای کودکان ۱۲ ساله خود قرص ضد بارداری را از طریق فروش اینترنتی عرضه می کند.

 این اقدام که به نوعی نشان چراغ سبز به ورود کودکان آمریکایی به فعالیت های جنسی است با مخالفت گسترده پدران و مادران آمریکایی مواجه شده است چراکه آنان معتقدند این اقدام بیشتر از اینکه بخواهد اوضاع را کنترل کند راه هایی را نشان می دهد تا فعالیت های جنسی زود هنگام در کودکان آزاد باشد.

 به گزارش “الاخبار” خرید این قرص ها تنها با یک کلیک انجام می گیرد و در مقابل درب منزل تحویل کودکانی می شود که خود را در معرض فعالیت های جنسی آزاد می بینند در حالی که بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت حدود ۷۶ درصد از مشکلات جنسی در دوران بلوغ و همچنین از هم پاشیده شدن خانواده ها به دلیل ورود زودهنگام به فعالیتهای جنسی در دوران کودکی است.

 این اقدام دولت آمریکا در هفت ایالت با موج گسترده مخالفت خانواده های امریکایی مواجه شده است.

 به گزارش فرهنگ نیوز کشیش “کریس کلارک” در گفتگویی با CNN علیه این اقدام گفت: ” سوالی که بسیار فراگیر شده است این است که آیا این اقدام در راستای رفاه کودکان می باشد و یا اینکه عملا تربیت و رشد کودک را از دستان پدران و مادران خارج می کند؟ “

 اما مقامات بهداشت در دولت آمریکا مدعی هستند این تنها یک اقدام در راستای جلوگیری از انتقال بیماری از طریق روابط جنسی است.

این تصمیم با تصویب دولت فدرال در جهت ارائه قرص های ضد بارداری به دختران بدون نسخه پزشک است.

منبع:مشرق/انتهای متن/

 

درج نظر