آموزش 300 زن سرپرست خانوار برای برگزاری بازارچه

مدیرستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران گفت: 300 زن سرپرست خانوار تحت پوشش برای برگزاری بازارچه‌ها آموزش دیده‌اند و کتابی نیز در این زمینه تالیف شده است تا با مطالعه آن دربرگزاری هر چه بهتر جشنواره کمک کنند.

0

سرویس خبر به دخت/

فهیمه فیروزفر با اشاره به برگزاری بازارچه‌های دائمی و مناسبتی برای زنان سرپرست خانوارتحت پوشش در سطح شهر تهران، افزود: بازارچه‌های مناسبتی در ایام خاصی چون قبل از ماه مبارک رمضان و عید نوروز برپا می‌شود و بازارچه‌های دائمی نیز به صورت ثابت و چرخشی در برخی از نقاط تهران برپا می‌شوند.

وی به آموزش های ارائه شده به زنان سرپرست خانوار برای شرکت در این بازارچه‌ها اشاره کرد و گفت: تاکنون 300 زن سرپرست خانوار برای برگزاری بازارچه‌ها آموزش دیده‌اند که در این زمینه کتابی نیز تالیف شده است تا زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری برای برگزاری چنین بازارچه‌هایی آموزش ببینند.

فیروزفر در مورد امکان شرکت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان‌های حمایتی دیگر چون کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی دربازارچه‌های دائمی و مناسبتی شهرداری تهران اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار تحت حمایت سازمان‌های دیگر می‌توانند با داشتن نامه‌ای از این سازمان ها برای شرکت در این بازارچه‌ها و یا حتی شرکت در دوره‌های مهارت آموزی کوثر شهرداری اقدام کنند.

وی درادامه به ثبت تمام تسهیلات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به زنان سرپرست خانوار اشاره و تصریح کرد: تمام زنان سرپرست خانوار تحت پوشش، شناسنامه الکترونیکی دارند و تسهیلات ارائه شده به آنان در این شناسنامه ثبت می‌شود.

منبع:ايسنا/انتهای متن/

درج نظر