نجات دختر 10 ساله از زیر آوار

با تلاش امدادگران آتش نشانی دختر 10 ساله ای که زیر آوار سوپرمارکت در یافت آباد گرفتار شده بود،پس از 120 دقیقه زنده از زیر خروارها خاک نجات یافت.

0

سرویس خبر به دخت/

ساعت 13 و 8 دقیقه امروز ریزش آوار در یافت آباد خیابان باقری به سازمان آتش نشانی اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع آتش نشانان دو ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.
در بررسی های اولیه مشخص شد گودبرداری در یک زمین 200 متری و به عمق پنج متر انجام شده و ضلع شرقی یک ساختمان سه طبقه در مجاورت این زمین فرو ریخته بود. در طبقه همکف این ساختمان یک سوپرمارکت بود که به گفته اهالی زمان حادثه یک دختر 10 ساله در محل حادثه بوده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره به مهر گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات جستجو را در محل آغاز کرده و پس از دو ساعت دخترک را زنده از زیر آوار بیرون کشیدند.  دختر 10 ساله در حالی زنده از زیر آوار بیرون آمد که همزمان با حادثه اهالی برای نجات جان او دست به دعا بلند کرده بودند و با نجاتش موجی از شادی و صلوات فضا را پر کرد.
وی افزود: دخترک هنگام حادثه خود را به کنار دیواری کشانده و دچار جراحات سطحی شده بود. آتش نشانان با پایان عملیات دختر 10 ساله را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

منبع:جهان نيوز/ انتهای متن/

درج نظر