نقش زن در تربیت نسل آینده از نهادها بیشتر است

فرماندار قاین گفت: زنان در اصلاح جامعه، تربیت فرزندان و نسل آینده و پرورش آنان از خیلی از نهادها جلوتر و عملکردشان بیشتر است.

0

سرویس خبر به دخت/

حسین شرافتی‌راد شنبه در مراسم بزرگداشت مقام معلم و هفته زن با اشاره به زندگی خالد یکی از یاران امام حسین(ع) اظهار کرد: خالد یکی از یاران و همراهان امام حسین(ع) بود که تصمیم گرفت به خاطر خانواده از ادامه همراهی با امام حسین (ع) منصرف شود، اما همسرش مانع او شد و گفت زندگی که بعد از فرزندان حضرت زهرا (س) باشد و در قیامت هم پیش حضرت زهرا (س) شرمنده باشیم، دیگر ارزشی برای ما ندارد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین الگو برای بانوان حضرت زهرا (س) است و تمام عزت و سربلندی بانوان اسلامی به برکت حضرت زهرا(س)است.

فرماندار قاین افزود: زن تاثیر‌گزارترین نماد در مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بوده است، به طوری که زنان در اصلاح جامعه، تربیت فرزندان و نسل آینده و پرورش آنان از خیلی از نهادها جلوتر و عملکردشان بیشتر است.

شرافتی در پایان با تاکید بر خلق حماسه سیاسی افزود: بانوان پیشتازترین افراد در عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در حماسه‌ای با شکوه در 24خرداد هستند که یکبار دیگر با حضور آگاهانه و با بصیرت خود همه دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌کنند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر