آغازجشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

اسماعیل زند امروز در قم اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز زن امسال با شرکت بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی امسال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به انجام می‌رسد و بانوان علاقمند به ورزش و ورزشکار در رشته‌های مختلف به مدت 10 روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این جشنواره از روز سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و در مدت زمان پیش بینی شده تا بیست و دوم اردیبهشت ماه در بوستان تفریحی ورزشی نرگس که ویژه بانوان است برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های ورزشی پیش بینی شده به منظور برگزاری مطلوب و مناسب جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم در دو بخش همگانی و قهرمانی است و به همین خاطر از ورزش صبحگاهی تا رقابت در رشته‌های قهرمانی در این جشنواره گنجانده شده است.

زند خاطرنشان کرد: برنامه ورزش صبحگاهی با اهداء جایزه به قید قرعه به بانوان شرکت کننده ویژه رده سنی بالای 18 سال و برنامه استپ صبحگاهی در نوبت عصر با در نظر گرفتن جوایز برای بانوان علاقه‌مند از جمله برنامه‌های بخش همگانی محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: این در حالی است که رقابت در رشته دوچرخه سواری از جمله رقابت‌های بخش قهرمانی به شمار می‌رود و علاوه بر این با توجه به وجود یکی از استخرهای خوب و با کیفیت سطح استان در بوستان نرگس، رقابت‌های شنا بالای 18 سال نیز پیش‌بینی شده است.

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین رقابت در رشته‌های دو و میدانی، پرتاب توپ، اسکیت، دارت، طناب کشی، گلف و رقابت در مسابقه همگانی و تفریحی پرواز بادبادک‌ها از جمله دیگر برنامه‌های جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی در قم به شمار می‌روند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در رشته‌های مختلف تا روز یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه در بوستان تفریحی ورزشی نرگس برپا خواهد بود و بانوان علاقه‌مند به حضور در برنامه‌های مختلف این جشنواره می‌توانند به بوستان نرگس مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 2908580 تماس بگیرند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر