آیا فوتسالیست‌ها به زمین چمن باز می گردند؟

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان که پیش از این هم مخالفت خود را از حضور بازیکنان ملی پوش فوتسال در تیم ملی فوتبال اعلام کرده بود، معتقد است که وضعیت بازیکنان و تیم خود را اعلام کرده است اما درنهایت او تصمیم گیرنده نیست.

0
سرویس خبر به دخت/

شهرزاد مظفردرباره احتمال حضور چند بازیکن ملی پوش فوتسال در تیم ملی فوتبال گفت: چند روز پیش جلسه ای را با کاستا، خانم شجاعی و آقای کفاشیان داشتیم که مسئله حضور بازیکنان فوتسال در تیم ملی فوتبال مطرح شد من هم دلایل خود را در این باره اعلام کردم. اگر قرار باشد ملی پوشان فوتسال به فوتبال بیایند در این برهه زمانی چند مسئله وجود دارد که یکی از آن ها اعزام های همزمان این دو تیم به مسابقات است. همچنین ما 15 تا 20 اردیبهشت در تورنمنت روسیه هستیم و پس از آن تنها یک هفته فرصت است تا فوتسالیست ها با تیم ملی فوتبال تمرین کنند چون پس از آن باید در لیگ حاضر شوند.

مظفر افزود: با توجه به حساسیت های لیگ حتی باشگاه ها هم اجازه نمی دهند که بازیکنانش در چنین شرایطی به اردو بیاید. من تمام این موضوعات را مطرح کردم اما در نهایت تصمیم گیرنده نیستم و تنها می توانم این دلایل را عنوان کنم این که قرار است چه تصمیمی گرفته شود از آن اطلاعی ندارم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این که آیا این پیشنهاد از سوی کاستا بوده یا نایب رییس بانوان اینطور خواسته است؟ گفت: این پیشنهاد از طرف کاستا بوده است و عنوان کرده که چون با کمبود بازیکن مواجه است و این بازیکنان می توانند به تیم ملی کمک کنند می خواهد که آنها به اردوی فوتبال بیایند.

وی فهمیه زارعی، نسیم غلامی، نیلوفر اردلان و فرشته کریمی را گزینه های پیشنهادی برای حضور در تیم ملی فوتبال دانست و گفت: وضعیت فهیمه زارعی حتی به شکلی نیست که بتواند برای فوتسال هم بازی کند. باید از او مراقبت شود تا به مسابقات آسیایی کره جنوبی برسد. فرشته کریمی هم وضعیتش بحرانی است چون بعد از سه چهار ماه دوری از زمین تمرین به دلیل آسیب دیدگی از هفتم فروردین تمرینات توپی خود را آغاز کرده است و در شرایط ایده آل و آماده ای قرار ندارد و واقعا شک دارم که آیا این بازیکنان می توانند به تیم ملی فوتبال کمک کنند یا خیر. من این توضیحات را در این جلسه عنوان کردم اما دیگر نمی دانم که چه تصمیمی قرار است گرفته شود.

مظفر خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتسال بانوان باید تا یک ماه دیگر نفرات نهایی خود را برای مسابقات کره جنوبی اعلام کند و اگر تا آن زمان بازیکن ملی پوشی به دلیل آسیب دیدگی از تیم کنار برود، زمان کافی و حتی بازیکنی برای جایگزینی نخواهیم داشت.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر