برنامه‌های ویژه فدراسیون تنیس برای بانوان بزرگسال

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس گفت: تیم بزرگسالان از لحاظ برگزاری اردوها و شرکت در مسابقات امسال حضور پررنگ‌تری را خواهد داشت.

 سرویس خبر به دخت/

اشرف گنجوی اظهار کرد: در سال گذشته برنامه و مسابقه برای رده سنی بزرگسالان در تقویم ورزشی فدراسیون کم بود و کمتر به آن پرداخته شده بود و بیشتر بر روی رده‌های سنی زیر 14 و 16 سال متمرکز بودند، اما امسال تغییراتی را در برنامه ایجاد خواهیم کرد که رده سنی بزرگسالان به لحاظ کمی و کیفی پر رنگ‌تر می‌شود و اگر مسابقات برون مرزی نیز برگزار شود برای شرکت در آن اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته با توجه به این که امسال بازیکنان از لحاظ سنی تغییر می‌کنند در بخش‌های زیر 14، 16 و 18 و بزرگسالان تغییراتی را ایجاد می‌کنیم و بازنگری را در مورد مربیان نیز خواهیم داشت و تصمیم داریم از مربیان جوان و البته با تجربه استفاده کنیم و تا یکی، دو هفته‌ آینده برنامه‌های تیم‌های ملی و مربیان آن ها را مشخص خواهیم کرد.

وی درباره دیگر برنامه‌های فدراسیون برای بخش بانوان نیز بیان کرد: در بخش آموزش، مسابقات و اردوها برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم و قرار است کلاس‌های مربیگری را در سطوح مختلف برگزار کنیم. همچنین برای بحث استعدادیابی نیز یک برنامه‌ریزی کلان انجام شده و برای شش ماه اول و شش ماه دوم برگزاری مسابقاتی را در نظر گرفته‌ایم.

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس در پایان گفت: در شهریور تا اسفند ماه سال گذشته هر چه که برنامه‌ریزی کرده بودیم کار شد و نتیجه‌ نیز گرفتیم و رکوردهای خوبی را در عرصه های بین‌المللی به ثبت رساندیم که در تاریخ تنیس ایران بی سابقه بود و امسال نیز با یک برنامه‌ریزی قوی‌تر ، دقیق‌تر و مدت زمان بیشتری که در اختیار داریم قطعا باید نتایج موفق تری را کسب کنیم.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/