اخاذی پزشک قلابی از ۲۱ دختر

پسر جوانی که با همدستی برخی از اعضای خانواده‌اش، ضمن فریب دختران جوان از آنان اخاذی می‌کرد توسط ماموران پلیس فتای پایتخت دستگیر شد.

0

سرویس خبر به دخت/

اواسط مرداد ماه سال گذشته، دختری جوان به نام «الهام» در حالی که به شدت ترسیده بود، به پلیس فتای پایتخت مراجعه و عنوان کرد که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی به نام «علیرضا» که خود را یکی از اساتید مطرح یکی از دانشگاه‌های معروف پزشکی معرفی کرده، آشنا شده است.

این دختر جوان در ادامه اظهارات خود به ماموران پلیس فتا، گفت که از آنجایی که دانشجوی رشته پزشکی بودم، کم‌کم به او نزدیک شده، تا اینکه چندی پیش «علیرضا» از من درخواست ازدواج کرد و پس از مدتی از من خواست که چند قطعه از عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کنم تا تصویر من را به اعضای خانواده‌اش نشان دهد. اما بعد از مدتی رفتار این فرد تغییر و سرانجام پس از مدتی ضمن تهدید من برای انتشار عکس‌ها، عنوان کرد که باید در قبال عدم انتشار به او پول بدهم.

شاکیه در ادامه اظهارات خود به ماموران پلیس گفت که خانواده او در یکی از شهرستان‌ها زندگی کرده و اگر متوجه این مساله می‌شدند، با ادامه تحصیل وی مخالفت کرده و به همین دلیل وی با پیشنهاد «علیرضا» مبنی بر پرداخت پول در قبال عدم انتشار عکس‌های خصوصی وی، موافقت کرده و گفت: پس از مدتی تمامی هزینه‌های تحصیل خود را که خانواده برای من ارسال می‌کردند را در اختیار «علیرضا» قرار داده، اما وی هر روز مبلغ بیشتری طلب می‌کرد تا اینکه روزی عنوان کرد که برای من کاری پیدا کرده و تهدید کرد که باید حقوق ماهیانه را به وی پرداخت کنم.

الهام در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که با اینکه وی هر ماه حقوق خود را به همراه مبلغی که خانواده‌اش برای ادامه تحصیل وی ارسال می‌کردند را در اختیار «علیرضا» قرار می‌دهد، اما او هر روز تهدید جدیدی مطرح می‌کند و سرانجام تصمیم به شکایت از وی کرده است.

با ثبت اظهارات این فرد، تحقیقات ماموران پلیس فتا برای یافتن سرنخی از این مرد آغاز شد و آنان در بررسی‌های اولیه دریافتند که این مرد ۳۲ ساله که خود را به عنوان یکی از اساتید معروف یکی از دانشگاه‌های پزشکی معرفی کرده است، درواقع جوانی بیکار است و از شیوه اغفال دختران، امرار معاش می‌کند که با هماهنگی‌های انجام شده قضایی، ماموران پلیس قصد دستگیری این فرد را در داخل منزلش داشتند که در همین حین خانواده این فرد سعی داشتند که با ایجاد درگیری سوری، «علیرضا» را فراری دهند که نهایتا این فرد توسط ماموران پلیس دستگیر و ماموران ضمن بررسی مخفیگاه، تلفن همراه و سیستم رایانه‌ای این فرد، دریافتند که با او این شیوه دختران زیادی را تهدید کرده و خواهر، برادر و دوست صمیمی این فرد نیز در این ماجرا نقش داشته‌اند.

علیرضا در حالی که روبروی ماموران پلیس قرار گرفته بود، ضمن اعتراف به بزه انتسابی، عنوان کرد که به شیوه‌های مختلف و با طرح عناوینی همچون «پزشک»، «استاد دانشگاه» و … به دختران جوان نزدیک شده و با شناسایی نقاط ضعف آنها، آنان را تهدید می‌کرده است.

علیرضا در ادامه اظهارات خود، عنوان کرد که به شیوه‌های مختلف با فریب دختران جوان، از آنها عکس تهیه کرده و در هنگامی که دختران از ارائه عکس‌های خود امتناع می‌کردند، وی برای جلب اعتماد آنان از حضور خواهرش (ساناز) استفاده کرده و با انجام خواستگاری سوری، رضایت دختران جوان را جلب می‌کرده است.

وی در اعترافات خود به فریب ۲۱ دختر جوان اعتراف کرده و عنوان کرد که در قبال عدم انتشار تصاویر دختران، از آنان مبالغی همچون شش میلیون تومان، هفت میلیون و … دریافت می‌کرده است.

سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ ضمن تایید این خبر، به دختران جوان توصیه کرد که فریب ادعاهای پوچ افراد را در فضای مجازی نخورده و تاکید کرد که پرونده‌های این چنینی که مسئله آبروی دختران جوان مطرح است، به صورت محرمانه نزد پلیس باقی می‌ماند.

منبع:افكارنيوز/ انتهای متن/

درج نظر