عرفان حلقه(2)

وارد کلاس های عرفان حلقه شدیم و حالا ببینیم در این کلاس چه می گذرد؟

0

سرویس مذهبی به دخت/

در کلاس به ما گفتند که شما همگی سوالات بسیاری در ذهن تان به وجود می آید که ما این سوالات را فقط در ترم مربوطه خودش پاسخ گو خواهیم بود. یعنی اگر یک سوال در ترم یک برای شما به وجود بیاید و مثلا سوال مربوط به ترم 8 باشد، شما بایستی 8 ترم این سوال را با خودت یدک بکشی. ( البته اگر تا آن وقت فراموشش نکرده باشی!) و مرتب از افراد تقاضا می کردند که صبور باشند و بقول خودشان به عنوان یک شاهد در کلاس ها حضور داشته باشند تا آرام آرام تمام نقاط کور و تاریک ذهن روشن شود  و نهایتا شما بشوید یک خداشناس تمام عیار.

بعد ایشان به معرفی کوتاهی از خودشان پرداختند که ایشان با مسئله خدا و خلقت همیشه مشکل داشتند و همواره دنبال جواب سوال های بی پایان خودشان بوده اند  و حتی دوبار هم تغییر مذهب داده اند!( یعنی بی ثباتی تمام عیار) حتی تا قبل از آشنایی با عرفان کیهانی بودایی بوده اند. ولی به لطف خدا بعد از آشنایی با عرفان حلقه به تمام رموز خداشناسی و هستی پی برده اند!!!

طبق آموخته های ایشان افراد به دسته های زیر طبقه بندی می شوند:

1- افراد ساده

2- افراد دانا

3- افراد سوپر دانا

افرادساده از نظر این کلاس ها بهترین افراد هستند. یعنی افرادی هستند که به قول خودشان ذهن های روشن و بازی دارند.

افراد دانا در مرحله بعدی هستند و خطرناک ترین افراد، افراد سوپر دانا هستند.

سوپر دانا ها چگونه افرادی هستند؟

سوپر داناها افرادی هستند که هر مطلبی را به آسانی نمی پذیرند و با سوال هایشان قصد اخلال در آموزش ها را دارند و سرهای شان پر است از قفل های ذهنی!! آنها برای هر چیزی دلیل و برهان قانع کننده می خواهند. پس در واقع “کیس” های خوبی برای سرمایه گذاری در این کلاس ها نیستند.

پس تا اینجا به یک نکته جالب رسیدیم. افراد ساده لوح و زود باور و افرادی که مطالعه و اطلاعات کافی ندارند و از نظر ایمانی و اعتقادی سست عنصر و صد البته افرادی بدون اعتماد به نفس که با وارد شدن به این گروه توانایی و یارای مخالفت با عقاید آنها را نداشته و فقط به دنبال تایید مسترها و همکلاسی های خود هستند، بهترین افرادند؛ افرادی که با غرور اقرار می کنند که جزء گروه “ساده” ها هستند و هیچ قفل ذهنی ندارند و از این موضوع به خود مباهات می کردند و این را نوعی روشنفکری می دانستند که ذهن های شان همیشه برای مطالب و ادعاهای جدید باز و آماده است.

ادامه دارد…

عرفان حلقه (1)

نرگس م/ انتهای متن/

درج نظر