والیبال زنان آسیا؛ ایران از راهیابی به مرحله بعد بازماند

تیم ملی والیبال بانوان ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی زنان آسیا مغلوب تیم استرالیا شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران در تنها دیدار خود در مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی زنان آسیا به مصاف استرالیا رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.
مائده برهانی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، نگار کیانی، مینا روستا و نگار کیانی ترکیب شروع کننده تیم ایران در ابتدای این بازی بودند.
زنان والیبالیست ایران ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود پایان داد ست های دوم 25 و سوم نیز با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 20 به سود استرالیا پایان یافت.
ست چهارم این بازی با نتیجه 25 بر 22 به سود استرالیایی ها رقم خورد تا تیم ملی ایران در مجموع سه بر یک مغلوب استرالیا شود.
بانوان والیبالیست کشورمان با پذیرش شکست برابر استرالیا و به دلیل پیروزی مقابل مالدیو در مرحله نخست این رقابت ها، در جایگاه دوم گروه H قرار گرفته و در مرحله سوم این رقابت ها برای کسب عنوان نهم تا دوازدهم به مصاف تیم نخست گروه G می روند.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 18 مرداد ماه در شهر مانیل کشور فیلیپین آغاز شده و تا 26 این ماه ادامه دارد.

/انتهای متن/

درج نظر