سایت “به دخت” رونمایی شد

سایت تخصصی زنان و دختران “به دخت” طی مراسمی با حضور دست اندرکاران و عوامل سایت و جمعی از اساتید دانشگاه و اصحاب رسانه رونمایی شد.

1

به گزارش به دخت دراین مراسم مدیر مسئول سایت به دخت در توضیح هدف  راه اندازی این سایت گفت: به دخت سایتی برای زنان و دختران ایرانی است و ما امیدواریم این سایت با ایجاد ظرفیت های مناسب برای جلب مشارکت صاحب نظران و هم مخاطبان  بتواند  مراحل رشد را بنحوی طی کند که به مرجعی برای مسائل زنان و دختران جامعه تبدیل شود.
درادامه محمد جعفر غفرانی استاد دانشگاه و پژوهشگر قرآنی با اشاره به رسالت سایت به دخت به عنوان یک سایت تخصصی دختران و زنان گفت: سایت به دخت باید در جهت غبار زدایی و ابهام زدایی از چهره زنان جامعه مان قدم بردارد و در نهایت زنان را به زن بودن خود مشتاق کند.


وی در ادامه با استفاده از تصاویر پاورپوینت به رسالت اصلی زن در پرورش مردان بزرگ و جلوگیری از فساد و خونریزی در جوامع بشری  اشاره کرد و اظهار امیدواری نمود که این سایت بتواند زنان و دختران جامعه را درجهت بازشناسی نقش و جایگاه خود  و ادای رسالت خطیرشان یاری دهد.
نوری مدیرعامل مجموعه رسانه ای اطلس هم  در این مراسم طی سخنانی بر اهمیت فعالیت در فضای رسانه ای و توجه به حوزه زنان در این زمینه تأکید کرد.
این مراسم بعدازظهر هشتم اسفند ماه در محل مجتمع فرهنگی اسوه برگزار شد.

نمایش نظرات (1)