فروش دختران زیبا در بلغارستان

خانواده هاي اين دختران با دريافت پولي که گاهي مبلغ آن به ۴۵۰۰ دلار مي رسد دختر خود را به عقد پسري که خانواده اش اين پول را پرداخت مي کند در مي آورند، شايد به همين دليل باشد که به اين مکان بازار اطلاق ميشود.

0

سرویس خبر به دخت/

دختران جوان و زيباي ارتدوکس بلغاري به خاطر عقايد محدود  والين شان در سنين کم و در حدود ۱۵ سالگي توسط آن ها از مدرسه خارج شده و در اين مکان به فروش مي رسند. خانواده ها معتقدند با اين کار وسوسه هاي شيطاني و غرايز اين دختران را کنترل مي کنند.

 

هر ساله با جمع شدن در يک مکان خاص در اين کشور جشنواره اي ترتيب داده ميشود که در آن زنان و مردان به همراه دختران و پسر جوان حضور ميابند و با رقص و پايکوبي شاهد وصلت ده ها زوج جوان ميشوند.

خانواده هاي اين دختران با دريافت پولي که گاهي مبلغ آن به ۴۵۰۰ دلار مي  رسد دختر خود را به عقد پسري که خانواده اش اين پول را پرداخت مي کند در مي آورند، شايد به همين دليل باشد که به اين مکان بازار اطلاق ميشود.

 

به گفته حاضران، اين محل بهترين مکان براي انتخاب دختران خوب و هنرمند است و هرکس بتواند در اين بازار عروس خوبي پيدا کند شانس زيادي داشته است. قيمت پيشنهادي خانواده عروس با توجه به مسائلي نظير زيبايي دختران ، تحصيل و هنرمندي آنان متغير است.


بحران اقتصادي اروپا سبب شده است بسياري از جوانان حتي در اين شرايط نيز قادر به ازدواج به صورت رسمي نباشند.

/انتهای متن/

درج نظر