توجه ویژه به ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از طلاق در قم

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: توجه به مرکز مشاوره به منظور ترویج ازدواج آسان و کاهش طلاق در دستور کارگروه زنان و خانواده استانداری قم قرار دارد.

0

سرویس خبر به دخت/

معصومه ظهیری در جلسه شورای اداری استان قم با اشاره به جلسات کارگروه زنان و خانواده استان قم طی سال 91 اظهار کرد: توجه به مرکز مشاوره به منظور ترویج ازدواج آسان و کاهش طلاق در دستور کار قرار گرفت و علاوه بر این برگزاری کلاس‌های مهارتی آموزش امور خانوادگی هم مورد توجه بود.

وی افزود: از دیگر مباحثی که در این کارگروه مطرح شد، بحث رشد جمعیت و فرهنگ‌سازی در رابطه با جلوگیری از پیشگیری از رشد جمعیت بود که سه جلسه در این زمینه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه طرح ملی رحمت همزمان با سایر استان‌ها در قم به مرحله اجرا در آمده است گفت: چاپ شش بروشور و کتاب در این زمینه جزو دیگر اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم تشکیل گروه هم‌اندیشی مشورتی با حضور استاندار قم بود که یکی از کارهای بدیع و نو در سطح کشور در حوزه سبک زندگی اسلامی محسوب می‌شود.

ظهیری با اشاره به اجرایی شدن مصوبات این گروه در سال جاری خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدامات موجب پیشرفت بیشتر قم و ارتقای سطح زندگی اجتماعی در سطح استان شود.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر