بانوی ورزشکاری که هم در ووشو و هم در جودو می‌درخشد!

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو: خللی در برنامه‌های چغلوند بوجود نمی‌آید .

0

سرویس خبر به دخت/

هفته‌ گذشته بود که سحر چغلوند در مسابقات قهرمانی کشور ووشو بانوان مقام دوم را کسب کرد. این در حالی است که او حدود سه ماه قبل هم در مسابقات قهرمانی کشور جودو قهرمان شده بود.

این قهرمانی در دو رشته باعث شده این شائبه به وجود آید که جودو و ووشو با هم چه سنخیتی دارد؟! و آیا این موضوع در کارهای این ورزشکار خللی ایجاد نخواهد کرد؟!

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو در این باره گفت: فعالیت سحر چغلوند در ووشو هیچ خللی در برنامه‌هایش ایجاد نمی‌کند

بدرالملوک کوهرنگی اظهار کرد: فعالیت سحر چغلوند در ووشو هیچ خللی در برنامه‌هایش ایجاد نمی‌کند و خودش این تصمیم را گرفته است. لیلا چغلوند خواهر سحر چغلوند هم سال‌ها در ووشو فعالیت کرده و مشکلی هم وجود نداشت.

وی افزود: سحر چغلوند سال قبل هم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت داشت. او یک چهره مستعد ورزشی است و همین که توانسته قوانین ووشو و سیستم‌ مبارزه‌ای این رشته را فرا بگیرد نشان می‌دهد که توانسته در هر دو رشته خود را به روز کند. مسابقاتی که امسال ارائه کرد نشان داد که او پیشرفت خوبی داشته است.

نایب رییس بانوان فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که آیا چغلوند می‌تواند در مسابقات آسیایی و جهانی مدال کسب کند؟ گفت: نمی‌شود فعلا چنین چیزی گفت ووشو کاران ما تا زمانی که وارد اردوها نشوند و زیر نظر مربی چنین کاری نکنند و فنونی روز جهان را کار نکنند نمی‌شود در مورد سطح فنی ملی‌پوشان چیزی گفت.

وی در مورد سطح مسابقات قهرمانی کشور بانوان، ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها نسبت به ادوار قبلی پیشرفت چشمگیری داشت و همه استان‌ها حضور داشتند.

منبع:ايسنا/انتهای متن/

درج نظر