مرد جوان خواستگار مادرش را کشت

حکم قصاص مرد جوان كه خواستگار مادرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود در دیوان عالی کشور تائید شد.

0

سرویس خبر به دخت/

22 آذر سال ۸۹ ماموران پليس از رها كردن خودروي پرايدي در خيابان قزوين باخبر شدند. پس از حضور تيم گشت و بررسي خودرو جسد مرد ميانسالي در داخل خودرو كشف شد.

در ادامه با حضور تيم جنايي در محل مشخص شد، جسد متعلق به مرد ۵۵ ساله اي به نام مهدي است كه با ضربه هاي كارد از پا درآمده بود. قاتل پس از كشتن مهدي او را در داخل خودرويش قرار داده و در خيابان قزوين رها كرده بود.

يك سال پس از اين جنايت كارآگاهان پسر جواني به نام مسعود را شناسايي و دستگير كردند. متهم در بازجويي ها لب به اعتراف گشود و مدعي شد به خاطر مزاحمت هاي مقتول براي مادرش مرتكب اين قتل شده است.

با صدور كيفرخواست براي متهم، پرونده اش براي محاكمه به شعبه ۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و مرداد امسال جلسه دادگاه به رياست قاضي همتيار برگزار شد.

متهم در دفاع از خود گفت: مقتول مدتي بود به مادرم ابراز علاقه مي كرد، اما براي رسمي شدن ارتباط شان كاري انجام نمي داد. اين موضوع باعث شده بود آبروي ما برود. روز حادثه در ميدان شوش سد راه مقتول شده واز او خواستم اگر واقعا قصد ازدواج دارد به خواستگاري بيايد. بر سر اين موضوع با هم درگير شديم. او با چاقو به سمتم آمد كه در يك لحظه چاقو را از دستش گرفته و ضربه اي به سينه اش زدم كه باعث مرگش شد.
پس از دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شده و مسعود را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض متهم پرونده به شعبه ۱۵ دیوان عالی کشور فرستاده شد و قضات این شعبه حکم را تائید کردند.

منبع:مهر/ انتهای متن/

درج نظر