شرکت 350 دختر در طرح ملی خوش حجابی

حجت‌الاسلام محمدمهدی ابراهیم‌پور در همایش طرح ملی خوش حجابی که در تالار همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (ص) برگزار شد با بیان اهداف کلی طرح خوش حجابی در قم اظهار کرد: مرکز حجاب ریحانة النبی توسط جمعی از طلاب حوزه با نگاه کاربردی به مسئله حجاب کار خود را آغاز کرد.

2

سرویس خبر به دخت/ 

وی افزود: سال گذشته طرح حجاب ریحانة النبی ویژه مدارس در شهرهای تهران، ساری، ارومیه، اصفهان، کاشان و شیراز به صورت موفقیت‌آمیز برگزار شد.

مسئول موسسه حجاب ریحانة النبی(ص) ادامه داد: در این طرح 20 هزار دانش‌آموز از 114 مدرسه زیرپوشش قرار گرفتند که امسال نیز در تمام شهرهای ذکر شده به غیر از تهران این طرح در حال اجرا شدن است.

ابراهیم‌پور از اجرای طرح دیگری خبر داد و گفت: دخترانی که حجاب برتر را خودشان با همت خانواده انتخاب کردند تا 14 سالگی زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح به دلیل اینکه از سوی مسئولان حمایت نشدیم خودمان آغاز کردیم ولی برای ادامه راه نیازمندیم که مورد حمایت قرار بگیریم.

مسئول موسسه حجاب ریحانة النبی(ص) بیان کرد: این موسسه فعالیت‌های گوناگونی در راستای ترویج حجاب دارد که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی حجاب با عنوان حجاب نیوز و سایت حجاب ایران که در آن مقالات و کتب مرتبط با حجاب معرفی می‌شوند، اشاره کرد.

وی از خانواده‌ها خواست که از اجرای این طرح حمایت‌های لازم را به عمل آورند چرا که حمایت خانواده‌ها مستمر است ولی حمایت دولتی نمی‌تواند به صورت مستمر و دائم باشد.

 ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: در این طرح هم‌اکنون 350 عضو داریم در صورتی که حمایت شویم این تعداد افزایش خواهد داشت.

منبع:فارس/ انتهای متن/

نمایش نظرات (2)