صعود بانوان مازندران به مرحله نهایی فوتسال کشور

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از صعود نماینده مازندران در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

فاطمه بوداغی در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم سبز فام بابل که به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌ها حضور داشت، با بیشترین امتیاز از گروه خود موفق به صعود شد.

وی گفت: تیم سبز فام بابل به همراه تیم‌های شقایق سرخ مبارکه، شهرداری مراغه، روستایی و عشایری لردگان، آراد کرمان، هیئت فوتبال لرستان و مس رفسنجان در مرحله نهایی رقابت می‌کند.

نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: مرحله نهایی این رقابت‌ها از اول اسفند تا هفتم اسفند به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

این مسئول ورزشی فوتبال بانوان استان یادآور شد: تیم سبز فام بابل از تیم‌های خوب فوتسال بانوان کشور است که با توجه به کسب نتایج درخشان در دور مقدماتی از مدعیان این دوره است.

بوداغی در ادامه از حضور شش بازیکن بانوی مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد و افزود: فاطمه رعیت، ملیکا متولی و ندا محسن‌نیا در اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال و هم‌چنین فاطمه گرائیلی، زهرا خدابخشی و فاطمه متولی در اردوی زیر ۱۴ سال به عنوان شش بازیکن مازندرانی در این اردو هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی تیم‌های ملی فوتبال بانوان از ۳۰ بهمن تا پنجم اسفند در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس/ انتهای متن/

درج نظر