پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالروز درگذشت دبیر کل جامعه زینب

به دخت- بهمن سالروز درگذشت دکتر مریم بهروزی دبیر کل جامعه زینب(س) و از زنان پیشرو و فعال مسلمان کشور بود. به همین مناسبت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیامی منتشر کرد.

1

سرویس خبر به دخت/

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت سالروز درگذشت دبیرکل جامعه زینب خانم مریم بهروزی  پیامی به این شرح منتشر کرد:

“سالروز درگذشت بانوی بزرگوار و متدین سرکار خانم مریم بهروزی دبیر کل  فقید جامعه زینب رد فرارسید.

وی از فعالین موثر در روند پیروزی انقلاب اسلامی، از مبارزین فعال قبل از انقلاب ومتصدی پست های قانونگذاری و از بنیان گذاران و فعالان سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و از مروجین ومبلغین عقیدتی وسیاسی و از چهره های سرشناس ایران در مجامع بین المللی بود. نقش این بانوی مومنه که نمونه ای کامل ا زجلوه پررنگ و مثمر ثمر حضور بانوان ارزشمند در عرصه های مختلف وبالاخص سیاست، است، در انسجام بخشی فعالیت بانوان انقلابی پیش و  پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست. صبر وپایداری و مقاومت بی بدیل ایشان در سال های قبل از انقلاب و تحمل مصائب و مشکلات مبارزین و درایت و متانت مثال زدنی ایشان در سال های پس ازانقلاب و در دوران فعالیت شان در دوره های مختلف مجلس به نمایندگی از طرف مردم ، در حال حاضر  سرمشق بانوان معظمه است.

جایگاه رفیع وی در دیار باقی که قطع به یقین ثمره زندگی پر بار و معنویات غنی دنیوی ایشان است، بر هیچ کس پوشیده نیست. امید آن دارم تا مورد رحمات واسعه حضر ت حق قرار داشته باشند.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)