مهریه عروس خانم ؛ یک دستگاه آپارتمان فروخته شده!

فردی که آپارتمان فروخته شده را به همسر خود به عنوان مهریه داده بود به جرم کلاهبرداری دستگیر شد.

1

سرویس خبر به دخت/

سرهنگ مصطفی طلوعی، رئیس پلیس آگاهی زنجان با بیان اینکه چندی پیش زنی 28 ساله به نام ندا با در دست داشتن مرجوعه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب زنجان به این پلیس مراجعه و از فردی به نام امیر صالح 43 ساله، به دلیل کلاهبرداری شکایت کرد.

وی با بیان اینکه این زن جوان که مدرس دانشگاه نیز بود در اظهارات خود از امیر صالح به علت ثبت ملک در عقدنامه و فریب در ازدواج شکایت کرد و گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که امیر صالح با معرفی خود به عنوان کارآموز وکالت و دانشجوی دکترای حقوق خصوصی در شهر باکوی آذربایجان اقدام به فریب ندا برای ازدواج کرده بود.

وی افزود: امیر صالح در ادامه یک باب آپارتمان مسکونی را در در اراضی پایین کوه زنجان به عنوان مهریه در عقدنامه ثبت و وکالت نامه رسمی نیز در دفترخانه اسناد رسمی به نام شاکیه تنظیم کرده بود که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که امیر صالح 9 ماه قبل از تاریخ عقد نکاح با شاکیه اقدام به فروش ملک مذکور به شخص دیگری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که امیرصالح به قصد و نیت کلاهبرداری و فریب در ازدواج اقدام به ثبت ملک و تنظیم وکالتنامه رسمی کرده است، گفت: در این راستا متهم شناسایی و دستگیر شد که در ابتدا منکر هرگونه فریب و کلاهبرداری بود و حتی سعی داشت که با طرح مسائل کذب مسیر تحقیقات را منحرف کند.

سرهنگ طلوعی افزود: با اینکه متهم سعی در منحرف کردن مسیر تحقیقات داشت اما با وجود مدارک و مستندات مربوطه و تحقیقات فنی، سرانجام به بزه ارتکابی مبنی بر کلاهبرداری و فریب در ازدواج اعتراف کرد.

به گفته این مقام قضایی متهم به همراه پرونده تشکیل شده از سوی کارآگاهان پلیس به دادسرا منتقل و در اختیار قاضی پرونده قرار گرفت.

منبع:تعامل نیوز/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)