نایب رییس بانوان هیات فوتبال انزلی: فکر نمی‌کردیم 5 هزار تماشاگر بیاید

نایب رییس بانوان هیات فوتبال بندر انزلی عنوان کرد که به دلیل استقبال زیاد تماشاگران زن از بازی تیم ملوان بندرانزلی، تمهیدات لازم امنیتی در نظر گرفته نشده بود و به همین دلیل مکان مسابقه این تیم تغییر کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

اعظم غلامی درباره این که چرا به تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی اجازه بازی در ورزشگاه تختی داده نشد، گفت: ملوان دو زمین را برای بازی‌های خود در لیگ معرفی کرده بود که اولین زمین مربوط به شیلات بود و حتی مسابقات این تیم در زمین شیلات برگزار می‌شد، اما با توجه به نامساعد بودن زمین شیلات و با موافقت آقای درودگر، مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی چند مسابقه این تیم در زمین تختی برگزار شد.

وی ادامه داد: بازی تیم ملوان مقابل شهرداری بم کرمان، حدود چهار، پنج هزار تماشاگر داشت و هر چند آن ها این مسابقه را از نزدیک دیدند، امااین مسابقه با نظم بسیار خوبی برگزار شد و حتی ناظر فدراسیون هم گزارش این بازی را به فدراسیون ارائه کرد.

وی تاکیدکرد: زمانی که لیگ برتر فوتبال مردان برگزار می‌شود، در استادیوم انزلی یگان ویژه می‌آید و نیروهای انتظامی امنیت بازی را تامین می‌کنند، اما فکر نمی کردیم که برای تیم فوتبال بانوان این همه جمعیت بیاید.

غلامی خاطر نشان کرد: تنها هیات فوتبال مسئول برگزار کردن مسابقات دربندر انزلی نیست، بلکه شورای تامین استان هم باید در این باره موافقت خود را اعلام کند. این که پنج هزار تماشاگر زن یک دفعه از یک دیدار فوتبال استقبال کنند، ازنظر برقراری انضباط کار آسانی برای مسولان نیست و باید از هر نظر جوانب را در نظر گرفت تا مشکلی پیش نیاید. ما می‌خواهیم که فوتبال در جامعه ما خبر خوشی بیاورد نه این که دو، سه تماشاگر نما بیایند و فوتبال بانوان را زیر سوال ببرند. همچنین ملوان بندر انزلی می خواهد که از نظر تماشاگر ، رفاه تماشاگران و امنیت آنها الگو باشد.

وی در عین حال تصریح کرد: در تلاش هستیم که تنها بازی باقی مانده تیم ملوان بندر انزلی که مربوط به دیدار معوقه مقابل پاس همدان است،‌ هفته‌ جاری در استادیوم تختی با کیفیت خوب برگزار شود.

منبع:ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر