اعزام تيم ملي اسكي بانوان به اتريش

سرمربی تیم ملی اسکی زنان گفت : این تیم بیست و چهارم بهمن ماه جاری به مسابقات قهرمانی جهان به اتریش اعزام می شود.

0

سرویس خبر به دخت/

“جانی باربتا” که در آیین گرامیداشت شب ۲۲ بهمن در دیزین شرکت داشت، اظهار کرد: با توجه به برنامه های آموزشی و تمرینات مستمری که مدت دو ماه برای تیم ملی اسکی زنان در پیست های دیزین و شمشک انجام شده است انتظار داریم از این رقابت ها با دست پر برگردیم.

وی بیان کرد:با استمرار برنامه های آموزشی در دست اجرا در نظر داریم با کمک جواد اکبری و مهین ساوه شمشکی بتوانیم سطح آمادگی وتوان فنی زنان اسکی باز را برای مسابقات برون مرزی بیش از پیش افزایش دهیم.

سرمربی ایتالیایی تیم ملی اسکی زنان ایران اضافه کرد:میتراکلهر، زیبا کلهر،مرجان کلهرو فاطمه کیا دربندسری اعضای تشکیل دهنده تیم ملی اسکی بانوان در این اعزام هستند که خودم به عنوان سرمربی و مهین ساوه شمشکی به عنوان سرپرست هدایت آن را بر عهده داریم.

وی یادآورشد:برگزاری برنامه های خوب آموزشی و تمرینی دردست اجرا و نیز اردوهای تدارکاتی در آینده می تواند زمینه ساز موفقیت بانوان اسکی باز در رقابت های برون مرزی بویژه المپیک ۲۰۱۴ میلادی در سوچی روسیه باشد .

باربتا گفت: برنامه های آموزشی و تمرینات باید به صورت مستمر و در چهار فصل سال دنبال شود تا تیم ملی همیشه آماده رقابت های برون مرزی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ” جانی باربتا” سرمربی ۷۵ ساله ایتالیایی تیم ملی اسکی بانوان کشورمان با ۵۰ سال فعالیت در این رشته ورزشی و ۲۵ سال مربیگری کشور سوئد توانسته است مدت پنج سال پی در پی در رقابت های جهانی رتبه پنچم را برای این تیم به ارمغان آورد.

منبع:زنان پرس/ انتهای متن/

درج نظر