فدراسیون ورزش های همگانی جایگاه امنی برای انجمن آمادگی جسمانی است

اقدام موثر و مثبت وزارت ورزش و جوانان، امنیت جایگاه انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک را در فدراسیون ورزش های همگانی تضمین می کند و بی شک با محوریت و حمایت های این فدراسیون همچون گذشته روند روبه رشد خود را ادامه خواهیم داد .

2

سرویس خبر به دخت/

به گزارش خبر نگار ورزشي به دخت، رباب شهریان رئیس انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک در جلسه مشترک روسای انجمن های تحت پوشش فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت : موضوع تبدیل شدن فدراسیون آمادکی جسمانی و ایروبیک به انجمن موجب  نگرانی و دلهره شد اما زمانی که دریافتم این رشته با آن جامعه  گسترده مخاطب زیر مجموعه فدراسیون ورزش های همگانی شده بسیار خرسند شدم به ویژه پس از مذاکراتی که با دکتر علی مجدآرا صورت گرفت دیگر هیچ جای نگرانی باقی نماند وای بسا از حالت  تهدید به یک فرصت تبدیل شد .
رئیس انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک درادامه تصریح کرد: بی شک با وجود جایگاه و ساختاری که این انجمن در فدراسیون همگانی داراست ، با تمامی قوا وبا کمک  همکارانم در مسیری که از قبل برای سالم سازی جامعه ترسیم نموده ایم به صورت مضاعف گام بر خواهیم داشت .
شهریان اظهار داشت : فقدان فدراسیون بین المللی آمادگی جسمانی و ایروبیک یکی از مهم ترین تهدیدهایی بود که در گذشته با آن مواجه بودیم ،اما خوشبختانه در حال حاضر با توجه به جایگاهی که فدراسیون ورزش های همگانی در عرصه بین المللی دارد این مشکل نیز مرتفع شده و دیگر شاهد شرایط و مشکلات خاصی که پیش از این با آن دست و پنجه نرم می کردیم نخواهیم بود . 
رئیس انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک خاطر نشان ساخت : تنها مشغله ذهنی من ، نگرانی روسای هیات های استانی از این موضوع بود که این امر نیز پس از صحبت های به عمل آمده از سوی دکتر مجدآرا رفع شد و امیدوارم بتوانیم از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم . /انتهای متن/

نمایش نظرات (2)