استکبار می خواهد انسان ها با غرایز خود زندگی کنند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش طلایه‌داران حجاب و عفاف گفت: استکبار از اینکه انسان ها بر اساس فطرت اداره شوند و مدیریت آن ها در اختیار عقل باشد، احساس خطر می‌کند. آن ها دوست دارند انسان ها با غرایز خود زندگی کنند.

0

سرویس خبر به دخت/ 

سردار نقدی افزود: این اجتماع در همین مسیر ایجاد شده است در مسیر بزرگداشت 7 هزار زن شهید انقلاب اسلامی، در تجلیل از مادران بزرگواری که صد هزار شهید را در دامن خود پرورش داده‌اند.

وی ادامه داد: در مقابله با دشمنی دشمنانی که می‌خواهند بر ما تسلط داشته باشند حجاب ندای فطرت انسانی است. خداوند متعال پیامبر درونی را در درون انسان قرار داده است.

وی متذکر شد: استکبار از اینکه انسان ها بر اساس فطرت اداره شوند و مدیریت آنها در اختیار عقل باشد احساس خطر می‌کند. آنها دوست دارند انسانها با غرایز خود زندگی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: استبداد و استکبار از زنی می‌ترسد که جلوی گلوله‌ها می‌آید و علیه شاه فریاد می‌زند. چنین زنی در مکتب شهوت تربیت نمی‌شود.

به گفته وی حجاب پرچم ایستادگی در مقابل استکبار و استعمار است و لذا قلدرهایی مثل رضاخان حجاب را مانع پیشرفت و تعالی‌شان قلمداد می‌کنند.

وی متذکر شد:سال حضور زن در جمهوری اسلامی ایران این دروغ بزرگ را برملأ کرد و امروز حجت تمام شده است.

وی با بیان اینکه حکومت ننگین پهلوی که 59 سال به طول انجامید حجاب را از اکثر زنان به زور و جبر گرفت و زنان را وادار به بی‌حجابی کرد.

وی همچنین ادامه داد: در 59 سال این حکومت میزان زنان پرورش یافته در کسب مدارج علمی بسیار اندک بوده است این در حالی است که در دوران انقلاب زنان بی‌‌شماری در عرصه‌های بین‌المللی درخشیدند و مدال‌های فراوانی را کسب کردند.

وی یادآور شد: هیچ کسی این دروغ را باور نمی‌کند که حجاب زن برای حضوراو در مشارکت‌های اجتماعی و سیاسی دست و پاگیر است.آمار سایر کشورها در مقایسه با آمار جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد در ایران زنان بسیار فعال تر از سایر کشورها در عرصه‌های سیاسی بوده‌اند.

وی همچنین به رشد فرهنگ خانواده‌های تک نفره اشاره کرد و گفت: هم اکنون در جوامع غربی شاهد گرایش به سمت خانواده تک نفره هستیم به طوری که باعث شده رشد جمعیت در جوامع غربی تا چند دهه دیگر از بین برود.به همین ترتیب تا چند دهه دیگر در صورتی که واردات انسان از آسیا و آفریقا به این جوامع صورت نگیرد ، به قرون اولیه برمی‌گردند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر