مهریه ای که خونین شد!

وقتی همسرم مرا به زندان انداخت از او و خانواده اش کینه به دل گرفتم. در طول 20 روزی که در زندان بودم فقط به انتقام فکر می کردم. پس از آزادی به خانه پدرم رفته و اسلحه شکاری او را برداشتم. وقتی به خانه مادر زنم رفتم…

4

سرویس خبر به دخت/

هفته گذشته وقوع مرگ مشکوکی زنی در یک کلبه در تالش به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران در محل حاضر شده و در بررسی های خود دریافتند که زن 72 ساله بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده است. در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.
سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته وقوع مرگ مشکوکی زنی در یک کلبه در تالش به ماموران پلیس اطلاع داده شد.
وی افزود: بررسی ها نشان داد این زن در زمان قتل در خانه تنها بوده است. از سوی دیگر تحقیقات جنایی مشخص کرد، دختر مقتول چندی قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرش بر سر مهریه داشته، او را به زندان انداخته بود. با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی داماد خانواده متمرکز شد. ماموران در بررسی ها دریافتند که متهم چند روز قبل از قتل از زندان آزاد شده بود.
کریمی خاطرنشان کرد، متهم به قتل دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد که در بازجویی ها راز این جنایت را فاش کرد و گفت: وقتی همسرم مرا به زندان انداخت از او و خانواده اش کینه به دل گرفتم. در طول 20 روزی که در زندان بودم فقط به انتقام فکر می کردم. پس از آزادی به خانه پدرم رفته و اسلحه شکاری او را برداشتم. وقتی به خانه مادر زنم رفتم او در خانه تنها بود. با هم درگیر شدیم که در یک لحظه کنترلم را از دست داده با شلیک گلوله او را کشتم.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع:عصرایران/ انتهای متن/

نمایش نظرات (4)