بهاي سنگين زيبا شدن براي این خانم

خانم “جين رولف” 42 ساله براي زيباتر شدن تصميم گرفت به يک سالن زيبايي رفته و از تکنيک ” اکستنشن مژه ” براي بلندتر و زيباتر ديده شدن مژگانش استفاده کند، اما…

0

سرویس خبر به دخت/

خانم “جين رولف” 42 ساله براي زيباتر شدن تصميم گرفت به يک سالن زيبايي رفته و از تکنيک ” اکستنشن مژه ” براي بلندتر و زيباتر ديده شدن مژگانش استفاده کند، اما فرداي آن روز دچار مشکلي شد که تا ماهها او را از داشتن يک زندگي عادي محروم کرد.

او دچار يک واکنش آلرژيک شد که باعث شد پوست پلک او متورم و ملتهب شده و پس از هفته ها درد و رنج شديد تا مرز نا بينايي پيش رود. پزشک معالج او معتقد است که بدن وي به چسب استفاده شده براي اين کار حساسيت داشته و همين مسئله باعث شد که فرداي روزي که او به سالن زيبايي مراجعه کرده بود با چشماني عفونت گرفته و ملتهب از خواب بيدار شود. جین به قدري ترسيده بود که تصميم گرفت به سالن زيبايي بازگشته و درخواست کند تا مژه ها را بردارند ،اما آن ها گفتند اين يک امر طبيعي است و اگر وي ناراضي است بايد خودش مژه ها را بردارد.

او ميگويد براي برداشتن مژه ها 5 ساعت وقت گذاشته و اين عمل بسيار دردناک را انجام داده است اما چشمانش بهتر نشد و مجبور شد به بيمارستان مراجعه کند و تحت عمل جراحي قرار گيرد. به گفته پزشکان وي در آستانه نا بينايي کامل قرار گرفته است اما خوشبختانه امکان درمان وي وجود دارد.

منبع:پرداد/ انتهای متن/

درج نظر