ریحانه‌نیوز فعالیت خود را آغاز کرد

نسخه‌ی اولیه‌ی ریحانه‌نیوز، امروز شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه شروع به فعالیت کرد. این سایت با آدرس www.reyhanenews.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

0

 سرویس خبر به دخت/

ریحانه‌نیوز، موتور جست‌و‌جو و درگاه اخبار و مطالب سایت‌های حوزه‌ی زنان و خانواده است و بنا دارد واسطه‌ای میان مخاطبان با سایت‌ها و وبلاگ‌های مهمی باشد که در حوزه‌ی زنان و خانواده فعالیت می‌کنند.

روزانه صدها مطلب در این حوزه توسط سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف منتشر می‌شود و گاه این تنوع سایت‌ها دسترسی را برای مخاطبان و فعالان این عرصه سخت می‌کند.

این سایت با آدرس www.reyhanenews.ir در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این وبگاه شامل بخش‌های مختلفی چون: پربیننده‌ترین مطالب در هفته و ماه، آخرین مطالب به‌روز شده از سایت‌های مختلفی چون: چارقد، ایران زنان، زنان‌نیوز، مهرخانه، لینک‌زن، مطالعات زنان، زنان‌پرس و … آخرین نوشته‌های وبلاگ‌های گوناگون در زمینه زنان و خانواده، معرفی سایت‌های فعال در این زمینه و … می‌باشد.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند نسبت به ثبت سایت یا وبلاگ خود در موتور جستجوی «ریحانه‌نیوز» اقدام کنند.

ریحانه‌نیوز از طرح‌های مرکز فرهنگی پژوهشی زنان است که چهارمین حلقه از زنجیره سایت‌های این مرکز را تکمیل می‌کند. پیش از این، مرکز فرهنگی پژوهشی زنان، از سه سایت خود رونمایی کرده بود. «پایگاه خبری تحلیلی زنان‌پرس»، «وبگاه لینک‌زن» و «مطالعات زنان» سایت‌های پیشین این مرکز می‌باشند.

منبع:زنان پرس/انتهای متن/

درج نظر