جایگاه ورزش بانوان در جامعه در حال پیشرفت است

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه فدراسیون بانوان مستقلاً فعالیت می‌کند به نسبت گذشته جایگاه ورزش بانوان پیشرفت کرده است.

0

سرویس خبر به دخت/

مریم صوفیانی با بیان اینکه سهم استان مرکزی از ورزش‌های همگانی استان حدود صد در صد است، اظهار داشت: ورزش‌های همگانی 24 کمیته دارد که در قالب تیم فعالیت می‌کنند و در استان مرکزی کلاس‌های آموزشی، ارتقا و تعیین سطح نیز فعالیت دارد.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی در زمینه سهم این استان از همایش‌های پیاده‌روی همگانی نیز تصریح کرد: حدود 450 هزار نفر شرکت‌کننده در این زمینه سهم استانی ما است و در راستای پیاده‌روی همگانی بانوان نیز در مناسبت‌های مختلف این مهم محقق شده است.

وی در زمینه جایگاه ورزش بانوان در سطح کشور نیز با بیان اینکه در حال حاضر این جایگاه در حال پیشرفت است، عنوان داشت: با توجه به اینکه فدراسیون در قالب بانوان مستقلاً فعالیت می‌کند به نسبت گذشته جایگاه ورزش بانوان پیشرفت کرده است.

صوفیانی با بیان اینکه ارتقای جایگاه ورزش بانوان را در استان‌های مختلف شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: این مهم در کلانشهرها جایگاه خود را یافته و در استانی نظیر مرکزی نیز ورزش همگانی در بخش بانوان سابقه ای 22 ساله دارد.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی، افزود: در استان مرکزی حدود 42 ایستگاه ورزشی و سلامت در پارک‌ها فعال است که حضور بانوان در آن‌ها بسیار فعال و چشمگیر است.

وی خاطرنشان کرد: همه بانوان جامعه باید در راستای حضور در ورزش بانوان و ورزش‌های همگانی پیشگام شوند تا بر این اساس این ورزش جایگاه در خور خود را بیابد.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر