ایستگاه‌های زنان نخبه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: در جهت معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان، 100 برنامه مختلف به منظور اطلاع‌رسانی، معرفی الگوها و تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در ایام دهه فجر در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

 آذر نظری، افزود: شانزدهم بهمن ماه با عنوان “روز انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی ایرانی و تحکیم بنیاد خانواده” نامگذاری شده است، بنابراین در جهت تبیین الگوها به معرفی الگوی زن مسلمان و الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی می‌پردازیم و در این روز تلاش می‌کنیم به جایگاه و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی در ادامه گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، حضور مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها در مراسم غبارروبی و گلباران قبور شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های امور بانوان استانداری تهران در دهه فجر است و روز ۲۲ بهمن ایستگاه‌هایی با حضور زنان نخبه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن احداث casino en ligne می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران افزود: برگزاری کارگاه شب شعر انقلاب اسلامی، وبلاگ‌نویسی، برگزاری همایش‌هایی در مورد منزلت خانواده، روشنگری و بصیرت با محوریت “اقتصاد مقاومتی”، همایش سیاسی “سپیده‌دمان، رهبر و جوانان” و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره)، برگزاری نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای زنان روستایی و معلول، برپایی نشست‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی، هم‌اندیشی دختران جوان، آشنایی با فرقه ضاله و بصیرت‌افزایی و افتتاح کتابخانه روستای کریم آباد پاکدشت از جمله برنامه‌های شهرستان‌های مختلف تهران در ایام دهه فجر است.

وی افزود: تهیه و پخش فیلم‌های کوتاه پنج دقیقه‌ای درباره نقش جوانان و بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه مقالات و برگزاری اردوهای زیارتی، برخی دیگر از برنامه‌های امور بانوان استانداری تهران در دهه فجر است.

نظری در پایان گفت: در ایام دهه فجر برنامه‌های دیگری مانند ویزیت رایگان بانوان، فیزیوتراپی و شنوایی‌سنجی و مسابقات پیامکی نیز برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر