برگزاری دوره‌های توانمندسازی تخصصی سمن‌ها در حوزه ازدواج

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دوره‌های توانمندسازی تخصصی سمن‌ها در حوزه ازدواج با همکاری دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارتخانه خبر داد .

0

 سرویس خبر به دخت/

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دوره‌های توانمندسازی تخصصی سمن‌ها در حوزه ازدواج با همکاری دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارتخانه خبر داد و گفت: این دوره‌ها 15 و 16 بهمن ماه سال جاری در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

 محسن زارعی، اظهار کرد: در بحث ازدواج دو هدف دنبال می‌شود، هدف اول اینکه سمن‌های حوزه ازدواج شناسایی و چارچوب و شرایطی تعیین شود که از آن پس بر اساس آن چارچوب عمل کنیم، به طوریکه با همکاری اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان و دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده، تفاهم‌نامه‌ای با این محور منعقد شود و نظارتی مشترک توسط هر دو دفتر در این رابطه انجام گیرد.

وی ادامه داد: هدف دیگر این است که در این دوره‌های توانمندسازی، سمن‌های حوزه ازدواج، تجارب و مطالب خود را ارائه و نیز خود را معرفی کنند و دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده رصدهایی که در حوزه ازدواج صورت گرفته و برنامه‌هایی که مد نظر دارد، به ویژه در مورد سبک زندگی مطرح کند تا در آن چارچوب حرکت کند.

منبع: ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر