شناخت نفرات برتر دررقابت‌های بدمینتون دختران کشور

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دختران کشور با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

0

سرویس خبر به دخت/

در جریان روز پایانی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دختران جوان کشور و در بخش انفرادی این مسابقات، الناز فیض‌‌منش از سمنان با پیروزی در دیدار پایانی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

نیکی طرفی‌نژاد از تهران نیز در این بخش صاحب سکوی دومی شد و یسری بیگی و مریم قنبری به ترتیب از استان‌های اصفهان و گیلان به طور مشترک عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

اما در بخش دو نفره این رقابت‌ها تیم تهران با ترکیب آرزو دلگشا و ثریا آقایی موفق شدند عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

سمانه زمان‌لو و سرو قدی نیز از استان سمنان با شکست برابر بدمینتون‌بازان تهران صاحب سکوی دومی این رقابت‌ها شدند.

اما مقام سوم مشترک بخش دو نفره هم به ترتیب به هما سایی‌نوری و ثمین آل‌خجسته از تهران و پگاه کیوان و هانیه افراسیابی از فارس رسید.

اما پیش از این تیم تهران هم در بخش تیمی این رقابت‌ها موفق شده بود عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم فارس هم صاحب سکوی دومی شد و تیم‌های سمنان و اصفهان هم به طور مشترک عناوین سومی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

رقابت‌های بدمینتون قهرمانی دختران جوان کشور با حضور بیش از 100 بدمینتون‌باز از استان‌های تهران، مازندران، گلستان، اصفهان، البرز، همدان، سمنان،

گیلان، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، فارس به مدت سه روز در بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شد.

در جریان برگزاری این مسابقات بدمینتون‌بازان قزوینی هم حضور داشتند که در هیچ یک از بخش‌های تیمی، انفرادی و دو نفره نتوانستند عنوان قابل توجهی را کسب کنند.

منبع:فارس/انتهای متن/

درج نظر